فراخوان نهمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت: نهمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان سوم شهریور ماه در لاهیجان برگزار خواهد شد و هنرمندان و علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره تا پنجم مردادماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه فهرست آثار برگزیده تا ١٥ مرداد ماه اعلام می‌شود، افزود: تکمیل فرم تقاضای حضور و ارائه چهار نسخه لوح فشرده حاوی فایل تصویری از مدارک مورد نیاز برای شرکت در این جشنواره ملی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان هدف از برگزاری جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان را حفظ ریشه‌های فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی، ارتقای سطح دانش شهروندی، بهبود زندگی شهری، استحکام پیوند شهروندی و مشارکت در ساختن شهر سالم و پاک است.

نگار نادری یکی از بخش‌های جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان را بخش ویژه نمایش کودکان و نوجوانان عنوان و تصریح کرد: این جشنواره برای دومین سال پذیرای نمایش‌های تولید شده در قالب نمایش زنده و عروسکی است و علاقمندان به شرکت در این بخش می‌توانند آثار خود را با موضوعات مناسب گروه سنی کودک و نوجوان به دبیرخانه ارسال کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان

برچسب ها: وزارت ارشاد ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.