برخورداری بیش از یک هزار یتیم از کمک های خیرین در استان اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت:‌ در قالب طرح اکرام ایتام یک هزار و ۹۵۰ یتیم از کمک‌های هفت هزار و ۷۵۵ حامی در سطح استان اردبیل برخوردار می‌شوند.

حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: در راستای رفع نیازهای هر چه بیشتر مددجویان و اقشار محروم در سطح استان سیستم نیازسنجی راه‌اندازی شده و تلاش و جدیت بر این است تا براساس اولویت‌های انجام شده بتوانیم پاسخگوی رفع نیازهای مددجویان باشیم.

وی با اشاره به حمایت کمیته امداد از 26 هزار خانوار اردبیلی در قالب 45 هزار نفر گفت: توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت براساس استعدادهای موجود در هر خانوار از مهمترین اولویت‌ها بوده که پس از شناسایی استعدادها تلاش و جدیت بر این است تا با حمایت و کمک‌های خیرین بتوانیم این خانوارها را با فراهم‌سازی زمینه اشتغال به مرز خودکفایی برسانیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از حمایت کمیته امداد از پنج هزار و 500 دانش‌آموز و 710 دانشجو خبر داد و افزود: ارائه خدمات علمی، فرهنگی و آموزشی به این تعداد از دانشجویان و دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان از مهمترین برنامه‌ها بوده که با حمایت‌های انجام شده این افراد موفقیت‌های چشمگیری در زمینه علمی و تحصیلی داشته‌اند و تلاش و جدیت بر تقویت هر چه بیشتر بنیه علمی این دانش‌آموزان است.

دشتی در مورد اجرای طرح محسنین برای کمک‌رسانی به فرزندان خانوارهای نیازمند در استان بیان کرد: در قالب این طرح و با حمایت پنج هزار و 913 حامی از سه هزار و 131 خانوار در سطح استان حمایت می‌شود و در قالب طرح اکرام ایتام نیز یک هزار و 950 یتیم از کمک‌های هفت هزار و 755 حامی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/ ع

اجرای طرح محسنین برای کمک رسانی به نیازمندان

 

برچسب ها: کمیته امداد ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.