به همت تولید کننده ایرانی تنها کارخانه چوب بستنی خاور میانه در زرندیه مشغول فعالیت است.

تولید محصول ایرانی در تنها کارخانه چوب بستنی خاور میانه در زرندیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ تنها کارخانه چوب بستنی خاور میانه در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ در شهرک مامونیه شهرستان زرندیه استان مرکزی کلنگ زنی و پس از ۸ ماه در اوایل دیماه ۱۳۹۳ وارد عرصه تولید شد.

در سال‌های پیش از افتتاح این کارخانه، به دلیل نبود کارخانه تولید چوب بستنی در کشور نیاز بخش صنعت بستنی سازی کشور از کشور چین تامین می‌شد و همین موضوع سود ۲۰۰ میلیارد تومانی را نصیب خارجی‌ها میکرد.

دارابی مدیر عامل این کارخانه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: با بهره برداری از این کارخانه علاوه بر اینکه نیاز کشور در این بخش مرتفع شده برای ۲۰۰ نفر هم ایجاد اشتغال شده است.

دارابی با بیان اینکه صادرات چوب بستنی به کشور‌های عراق، افغانستان و دانمارک از برنامه‌های این کارخانه است گفت:در نظر داریم تولید خود را به کشور‌های اروپایی هم صادر کنیم.

این کارخانه تنها کارخانه چوب بستنی در خاور میانه است، هیچ گونه پساب صنعتی ندارد و کلیه ضایعات چوب این کارخانه برای استفاده به کارخانه‌های تولید نئوپان فروخته می‌شود.

انتهای پیام/ ج

فعالیت تنها کارخانه چوب بستنی خاور میانه در زرندیه به همت تولید کننده ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.