شعب تامین اجتماعی استان سمنان تا ساعت 20 امروز و فردا، آماده رسیدگی به درخواست تقسیط بدهی کارفرمایان خوش حساب است.

فردا ؛ آخرین مهلت استفاده از طرح بخشودگی جرایم بیمه ای برای کارفرمایان  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  محمد اخلاقی مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان گفت: 10 شعبه تامین اجتماعی مستقر در ایوانکی، گرمسار، سرخه ، سمنان، مهدیشهر، دامغان ، شهرود، بسطام، میامی و دو شعبه در سمنان ، نهم و دهم تیر تا ساعت ٢٠ آماده ارائه خدمت به متقاضیان بهره مندی از قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش‌حساب هستند.
 
وی  افزود: بر اساس این طرح کارفرمایانی که تا اسفند سال 95، بدهی پرداخت حق بیمه دارند می توانند در فرصت تعیین شده برای برخورداری از بخشودگی جرائم بدهی خود اقدام کنند.
 
مدیرکل تامین اجتماعی استان تصریح کرد: بر اساس نحوه پرداخت بدهی و اقساط تعیین شده ، جرائم بدهی برای این کارفرمایان از 50 تا 100 درصد بخشوده می شود.
 
اخلاقی اجرای این طرح را در راستای حمایت از تولید کننده و کالای ایرانی عنوان و تصریح کرد: کارفرمایانی که در مهلت تعیین شده برای مشخص شدن ساز و کار پرداخت بدهی خود اقدام نکنند ، مشمول بخشودگی نخواهند شد.
 
در استان سمنان 17 هزار کارگاه تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.
 
طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب در قالب اجرای ماده 13 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی از دهم اردیبهشت آغاز شد و تا دهم تیر ماه ادامه دارد.
 
انتهای پیام / گ

فردا ؛ آخرین مهلت استفاده از طرح بخشودگی جرائم بیمه ای برای کارفرمایان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.