سید شهاب‌الدین چاوشی بیان اینکه امروز شرایط اقتصادی خاص است، گفت: مدیرانی که ریسک اشتغال و تولید را نمی‌پذیرند استعفا دهند تا بتوانیم از نیروهای جدید استفاده کنیم.

 سید شهاب‌الدین چاوشی استاندار سمنان در سی و هشتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت : پذیرفته نیست دستگاهی بدون دلیل تولید را متوقف کند لذا باید مدیران با استفاده از کارشناسان مشاور به دنبال راهکاری برای ارتقای تولید باشند و نه مانعی برای آن.

وی در ادامه با تشریح شرایط کشور ضمن ابراز اینکه مدیران دستگاه‌های مرتبط با کار، تولید، صنعت، معدن و صادرات باید بدانند در شرایط خاص امروز، ایده‌های نو و راهکارهای نو مورد نیاز است، افزود: ما نمی‌توانیم با توجه به عرف معمول گذشته این برهه حساس را پشت سر بگذاریم و باید در شیوه‌های مدیریت تجدیدنظر کنیم.

چاوشی با بیان اینکه باید قانون اجرا شود اما تولید نیز حمایت شود، گفت: مقام معظم رهبری با درک عمیقی از این خطر روسای سه قوه را مامور کردند تا راه‌حل برون‌رفت از مشکلات را با همراهی همدیگر بیابند و درباره آن کار و تلاش کنند.

استاندار سمنان تصریح کرد : شرایط امروز آن‌قدر خاص است که ما نیاز به مدیرانی داریم که بتوانند با استفاده از کارشناسان به راه‌کارهای مناسب برای رفع موانع تولید و اشتغال دست یابند و اگر نمی‌توانند این کار را بکنند، بدون اتلاف وقت استعفا دهند.

انتهای پیام / گ

برگزاری جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.