اعضای امور جوانان آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور با تشکیل زنجیره انسانی به اعتیاد نه گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛اعضای امور جوانان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در سراسر شهرستان‌های این استان در راستای مراقبت در برابر رفتار‌های پر خطر در جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به خیابان ها، میادین و پارک‌ها آمادند و یک صدا و یک دل با همدیگر پیمان بستند و شعار نه به اعتیاد سر کشیدند.

با توجه به اینکه سن اعتیاد کاهش پیدا کرده و از طرفی راه‌های به دام افتادن اعتیاد در جامعه بسیار زیاد شده است، اعضای امور جوانان در سراسر استان با برپایی نمایشگاه اعتیاد و رونمایی از آثار و نشانه‌های این معضل اجتماعی، کودکان، نوجوانان، جوانان و والدین را نسبت به این مسئله مهم و حساس، هوشیار نموده و نسبت به آگاه سازی در این راستا اقدام نمودند کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: یکی از اهداف جمعیت هلال احمر، تامین سلامت انسان‌ها و آموزش همگانی بوده که در همین راستا اعضای جوانان بایستی این امر خطیر را اجرا نموده تا سهم خود را برای داشتن جامعه‌ای سالم و عاری از دخانیات ادا کرده باشند.

معاون امور جوانان استان آذربایجان غربی، ضمن تشکیل زنجیره انسانی با حضور دادرسان شرکت کننده در المپیاد گفت: مصرف سیگار در کوکان و نوجوانان حکم کارت سبزی را دارد که نوجوان به وسیله آن به دنیای غیر قانونی راه خواهد پیدا کرد و به تعریفی دیگر سیگار به عنوان کلید ورود به ناهنجاری‌های اجتماعی می‌باشد.

اغلب ما ایرانی‌ها در مقابل پیشنهاد‌های دوستان مهارت کلمه نه گفتن را نداریم و در نهایت باید انتظار داشته باشیم که به دام آسیب‌های اجتماعی بیافتیم.

برای تقویت این مهارت باید از سنین کودکی شروع کنیم و به کودکان خود یاد بدیم که در مقابل پیشنهادی که منجر به آسیب‌های اجتماعی خواهد شد قاطعانه کلمه نه بگویند، که در همین راستا اعضای امور جوانان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی با تشکیل زنجیره انسانی در میادین و پارک‌ها و با در دست داشتن پلاکارد و پوستر‌هایی با موضوع اعتیاد وشعار‌های مرتبط با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، به اعتیاد نه گفتند و با امضای میثاق نامه نه به اعتیاد به کمپین پیوستند.

انتهای پیام/م

پیوستن اعضای امور جوانان به کمپین نه به اعتیاد

برچسب ها: هلال احمر ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.