فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح پيشگيری از سرقت و کشف 13 دستگاه وسيله نقلیه مسروقه در 24 ساعت گذشته خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسن ياردوستي اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح 24 ساعته امنيت محله محور که در مناطق جرم خيز با گشت هاي محسوس و غير محسوس صورت گرفت 7دستگاه اتومبيل و 6 دستگاه موتور سيکلت توسط پليس اصفهان کشف شد.

وي افزود : اجراي طرح هاي امنيت محله محور در راستاي افزايش ضريب امنيت محله هاي اصفهان تاثير بسزايي در کاهش جرائم داشته و سير نزولي جرائم را به دنبال دارد.

اين مقام مسئول با بيان اينکه با اجراي اينگونه طرح ها سارقان در سال 97 در امان نخواهند بود گفت : از شهروندان درخواست مي کنيم به توصيه هاي پليسي و هشدارهاي انتظامي توجه کنند و خودروهاي خود را به سيستم هاي بازدارنده ي ايمني مجهز کنند.

سرهنگ ياردوستي اضافه کرد : يکي از مواردي که در پيشگيري از سرقت وسايل نقليه نقش مهمي ايفا مي کند پارک وسايل نقليه در نقاط خلوت و در حاشيه هاي بدون تردد است.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اشاره به اينکه تمام وسايل نقليه مکشوفه فاقد سيستم ايمني مناسب بودند بيان داشت: سارقان در بازجويي هاي پليسي يکي از موارد پيش برد و عملي ساختن نقشه ي خود را نبودن وسايل بازدارنده بر روی خودروها اعلام کرده اند.

وي در پايان با اشاره به اينکه لبخند رضايت مالباختگان خستگي را از تن همکاران سبزپوش پليس اصفهان در مي آورد خاطر نشان کرد : همکاری و مشارکت مردمی نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرایم و افزایش سرعت عمل پلیس در ماموریت ها دارد.

 

انتهای پیام/م

 

کشف وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.