فرماندار شهرستان رامهرمز از افزایش تعداد افراد مسموم شده بر اثر استفاده از آب آلوده در روستای باوج بخش ابوالفارس شهرستان رامهرمز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا احسانی نیا، فرماندار شهرستان رامهرمز با اشاره به مسمومیت تعداد زیادی از اهالی روستای باوج این شهرستان بر اثر استفاده از آب آلوده بیان کرد: براساس آخرین آمار تاکنون 210 نفر بخاطر مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

وی در ادامه اذعان داشت: افراد مسموم شده در بیمارستان مادر رامهرمز و چندین بیمارستان در اهواز بستری شده اند.

شهیار میرخشتی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان در این خصوص گفت: 50 نفر از این افراد به صورت سرپایی درمان شدند، 79 نفر به بیمارستان انتقال یافتند که از تعداد مذکور 29 نفر در بیمارستان مادر رامهرمز، 14 نفر در بیمارستان ابوذر اهواز، 11 نفر در بیمارستان آیت الله کرمی، 13 نفر در بیمارستان سینا اهواز و 7 نفر در بیمارستان شرکت اهواز بستری هستند.

وی اظهار کرد: تاکنون 5 نفر نیز از بیمارستان مرخص شده اند.

به گفته عطاءالله شیرالی، معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت رامهرمز دلیل احتمالی مسمومیت جمعی از اهالی دهستان ابوالفارس که از 3 روستای شهید رایگانی، ستلون و کبوتری مصرف آب آلوده است.

انتهای پیام/گ

 

مسمومیت روستاییان در رامهرمز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۱ تير ۱۳۹۷
خدا خودش کمکشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۰ تير ۱۳۹۷
اونوقت بگید خوزستان مشکل اب ندارد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۰ تير ۱۳۹۷
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۰ تير ۱۳۹۷
اب وارد کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۰ تير ۱۳۹۷
ببخشید چرا آب آلود ه در دسترس است و کجا و کی متولی آب و آبرسانی است ،شاید منشا خارج از کشور داشته باشد آبرسانی به مردم متولی خوبی ندارد و حفظ و حراست نمی شود