ارگ ریاست جمهوری افغانستان گفته های معاون دوم ریاست اجرائی این کشور مبنی بر همدستی «استخبارات دولتی» با طالبان برای حمله به ولسوالی‌های جاغوری و مالستان ولایت غزنی را رد کرد.

واکنش ارگ به ادعای «محمد محقق»به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ارگ ریاست جمهوری افغانستان گفته های معاون دوم ریاست اجرائی این کشور مبنی بر همدستی «استخبارات دولتی» با طالبان برای حمله به ولسوالی‌های جاغوری و مالستان ولایت غزنی را رد کرد.

هارون چخانسوری، سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان اظهارات آقای محقق را بی‌بنیاد و دور از واقعیت خواند و تاکید کرد که وی نباید به خاطر منافع شخصی به منافع ملی صدمه بزند.

چخانسوری بیان داشت: «ادعای آقای محقق از اساس بی‌بنیاد و از واقعیت دور است. هر ادعایی که ایشان دارند، مردم و حکومت افغانستان انتظار این را دارند که منحیث یک شخص پاسخگو به قانون، بیایند تمام ادعاهای خود را به اثبات برساند و به خاطر منافع شخصی خود منافع ملی و امنیت ملی کشور را صدمه نرسانند و در ذهن مردم تشویش ایجاد نکنند.»

پیش از این، آقای محقق روز پنجشنبه در پیوند به تهدید به حمله طالبان به ولسوالی‌های مالستان و جاغوری ولایت غزنی با نشر بیانیه ای گفت بود که گزارش ها می‌رساند که تصمیم حمله بالای مناطق هزاره‌نشین با تحریک استخبارات دولتی و توسط طالبان هوادار حکومت انجام می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.