مایکروسافت با همکاری ال‌جی در حال ساختن گوشی‌های Surface خود با نمایشگرهای تاشو است.

مایکروسافت گوشی‌های تاشو می‌سازد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خبرهای پروژه‌ای به نام «Androma» از سال گذشته شنیده می‌شد اما اطلاعات این پروژه مایکروسافت هیچوقت منتشر نشده است. حالا ایمیل فاش شده‌ای از شرکت مایکروسافت درباره ویندوز 10، اطلاعاتی درباره گوشی جدید مایکروسافت داده است.

گوشی Andromeda Surface فقط قرار نیست یک تلفن همراه هوشمند معمولی باشد. این گوشی قرار است در راستای موفقیت‌های لپتاپ‌های Surface مایکروسافت و صفحه‌های انعطاف‌پذیر این لپتاپ‌ها قدم بردارد. قرار است Androma پروژه‌ای باشد که در دنیای خود با صفحه نمایش تاشو منحصر به فرد خواهد بود.

رابط کاربری گوشی تاشوی مایکروسافت این اجازه را به اپلیکیشن می‌دهد تا نسبت به وضعیت لولای دستگاه کاربری و موقعیت خود را تغییر دهند. کدهای مربوط به این رابط کاربری در ایمیل فاش شده به نام‌های بسته، مقعر، محدب، تخت و تمام صفحه هستند. همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم تا روی این دستگاه‌ها قلم‌هایی مانند Surface وجود داشته باشد اما برعکس خانواده بزرگ Surface، این Surface قابلیت قرار گرفتن در جیب را دارد و لولای آن می‌تواند 360 درجه گردش کند و به دستگاه اجازه عملکرد بهتر در زمان کامل باز بودن را می‌دهد.

بر اساس پتنت‌های قبلی و ایمیل لو رفته مایکروسافت یک کاربر توئیتر رندر احتمالی Surface Phone را به نمایش گذاشته است.

به هر حال امسال باید منتظر گوشی جدید مایکروسافت با نام Surface Phone باشیم که سیستم عامل آن ویندوز 10 باشد و پردازنده آینده کوالکام با مدل اسنپدراگون 850 روی آن سوار خواهد شد. اما جای سؤال اینجاست که آیا سیستم عامل ویندوز 10 قابلیت قرارگیری روی یک گوشی را دارد یا خیر.

مایکروسافت گوشی‌های تاشو می‌سازد +تصاویر

مایکروسافت گوشی‌های تاشو می‌سازد +تصاویر

مایکروسافت گوشی‌های تاشو می‌سازد +تصاویر

مایکروسافت گوشی‌های تاشو می‌سازد +تصاویر

مایکروسافت گوشی‌های تاشو می‌سازد +تصاویر

انتهای پیام/

گوشی مایکروسافت در راه است +تصاویر

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.