فرمانده انتظامی شهرستان روانسر، از کشف یک هزار و 600 لیتر گازوئیل قاچاق در تانکرهای محل دپوی سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف یک هزارو 600لیتر گازوییل قاچاقمحمد قنبری در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال اطلاع ماموران مبنی بر اینکه شخصی در شهر روانسر اقدام به قاچاق مواد سوختی فعال می کند و منزل مسکونی خود را به محل دپوی مواد سوختی تبدیل کرده است، دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضائی، گروهی از مامورین پلیس آگاهی روانسر به محل اعزام و در بررسی های صورت گرفته مقدار یک هزار و 600 لیتر گازوئیل قاچاق از یکدستگاه خودرو نیسان وانت و تعداد ۴ عدد مخزن سوخت خالی در ابعاد مختلف کشف شد.


سرهنگ قنبری ادامه داد: ماموران در بازجویی از راننده و پس از تناقض گویی های وی، متوجه قاچاق بودن سوخت مذکور شده و در بازجویی های بعمل امده مشخص شد این فرد قصد داشته سوخت های قاچاق دپو شده را به طرف مرزهای غربی انتقال دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر با اشاره به توقیف خودروی مورد نظر، از معرفی متهم به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب خبر داد.

وی در پایان، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت های پلیس شهرستان روانسر عنوان و تصریح کرد: فضا برای قاچاقچیان در این شهرستان بسیار ناامن شده است.

 

انتهای پیام/ز


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.