به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدهادی ضیایی مهر افزود: در حال حاضر سامانه صدای مسافر 5149-021 به صورت شبانه روزی پاسخگوی
مسافرین بوده و همچنین نسبت به ثبت کلیه پیشنهادات، انتقادات، شکایات و ... از سوی مسافرین به صورت 24 ساعته اقدام میشود.
وی افزود: با توجه به اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در راستای ارتقا خدمات و کیفی سازی در حوزه
قطارهای مسافری شاهد کاهش 26 درصدی شکایات در سه ماهه نخست سال جاری در
اداره کل راه آهن خراسان بوده ایم.
مدیرکل راه آهن خراسان گفت: با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده و ارتقا کیفیت در داخل قطارهای مسافری، مجهز نمودن قطارها به تجهیزات مناسب و ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافرین و همچنین ارتقا خدمات در حوزه ایستگاهی و
دفاتر فروش بلیت شاهد کاهش شکایات در حوزه مسافری میباشیم.
انتهای پیام// ف. ح