مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هفته دولت ۱۵ پروژه ورزشی در استان بوشهر تکمیل و افتتاح می‌شود.

در هفته دولت ۱۵ پروژه ورزشی در استان بوشهر تکمیل و افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد بهروزیان‌فرد ظهر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی سالن ورزش‌های زورخانه‌ای بوشهر نبودن سالن اختصاصی ورزش‌های زورخانه‌ای را یکی از نقیصه‌های ورزش استان دانست و اظهار داشت: آغاز عملیات اجرایی این پروژه سبب شکوفایی و رونق ورزش نه فقط در حوزه ورزش باستانی در دیگر ورزش‌ها می‌شود.

وی با اشاره به حق جامعه ورزش‌های زورخانه و پهلوانی افزود:یکی از دغدغه‌های ورزشکاران ورزش باستانی، نبود سالن اختصاصی این رشته در مرکز استان بود که در گذشته این امر محقق نشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه این سالن با زیربنای ۴۰۰ متر مربع ساخته می‌شود افزود: سالن ورزش‌های زورخانه‌ای بوشهراز محل اعبارات استانی طی مدت ۱۵ ماه به بهره برداری می‌رسد.

بهروزیان‌فرد اعتبار تخصیصی برای اجرای این پروژه را ۸.۵ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: تلاش می‌شود سالن ورزش‌های زورخانه‌ای بوشهر در مدت یکسال تکمیل و افتتاح شود.

وی با بیان اینکه از ورزشکاران راه یافته به مسابقات اسیایی جاکارتا حمایت می‌شود گفت: ورزشکاران رشته‌های مختلف که به مسابقات اسیایی جاکارتا راه یابند حمایت مالی و معنوی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از افتتاح پروژه‌های ورزشی خبرداد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هفته دولت ۱۵ پروژه ورزشی در استان بوشهر تکمیل و افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/م

۱۵ پروژه ورزشی در استان بوشهر تکمیل و افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.