رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: استعدادیابی و آموزش به عنوان اولویت‌های اصلی ورزش وزنه‌برداری مد نظر است.

اولویت‌های اصلی ورزش وزنه‌برداری استعدادیابی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی مرادی ظهر یکشنبه در مجمع انتخابات هیئت وزنه برداری استان بوشهر اظهار داشت: استعداد‌های ورزشی بسیار خوبی در استان بوشهر وجود دارد که باید شناسایی شوند و از این استعداد‌ها استفاده شود.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های فدراسیون وزنه‌برداری شناسایی استعداد‌ها و نخبه‌پروری است که با وزارت آموزش و پرورش رایزنی‌های لازم برای حمایت از ورزش وزنه‌برداری در مدارس صورت گرفته است.

رئیس فدارسیون وزنه برداری خاطرنشان کرد: در صورتی که وزارت آموزش و پرورش در این زمینه حمایت لازم را داشته باشد، اعزام‌های برون مرزی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان از تیم‌های دانش آموزی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر رایزنی‌هایی که با آموزش و پرورش صورت گرفته است، در سطح استان‌ها نسبت به شناسایی استعداد‌ها اقدام می‌شود و حمایت لازم را از این ورزشکاران و استعداد‌ها خواهیم داشت.

مرادی آموزش وزنه برداران، مربیان و داوران را از دیگر برنامه‌های این فدراسیون عنوان کرد و افزود: استعدادیابی و آموزش به عنوان اولویت‌های اصلی ورزش وزنه‌برداری مد نظر است.

وی با اشاره به موافقت کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا با پوشش و حجاب وزنه برداران زن ایران برای حضور در مسابقات و تورنمنت‌های بین‌المللی بیان کرد: وزنه برداری بانوان از سال گذشته فعالیت خود را در کشور ما آغاز کرد.

رئیس فدارسیون وزنه برداری حمایت از بانوان برای حضور در مسابقات مختلف را یکی از برنامه‌های این فدراسیون عنوان کرد و افزود: امیدواریم شاهد درخشش بانوان وزنه‌بردار کشور در مسابقات مختلف باشیم.

وی با اشاره به انتخاب مجدد مهدی بهرام‌زده به عنوان رئیس هیئت وزنه‌برداری بوشهر، این انتخاب را بیانگر وضعیت خوب و مطلوب در استان دانست.

در این آئین مهدی بهرام زاده یک بار دیگر به عنوان رئیس هیئت وزنه برداری استان بوشهر انتخاب شد.

انتهای پیام/م

استعدادیابی و آموزش اولویت فدراسیون وزنه‌برداری است

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.