نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: واحد‌های بزرگ صنعتی دولتی لرستان وضعیت خوبی ندارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مهم‌ترین توقعی که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از دولت و استاندار لرستان دارند را باید حذف گیر و دار‌های امور اداری و تسریع در صدور مجوز‌ها دانست.

وی ادامه داد: از سوی دیگر این افراد معتقدند اگر قرار بر این است که اقدام به سرمایه‌گذاری در لرستان کنند، این استان باید برتری و مزیتی بر سایر مناطق کشور داشته باشد و این مزیت قاعدتاً ممکن است در حوزه زیرساخت‌ها، زمین، تسهیلات و سایر امور باشند.

بیرانوندی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر فعالان بخش خصوصی تسهیل در صدور مجوزها، کم کردن گیر و دار‌های اداری و فراهم شدن زیرساخت‌های موردنیاز را از عوامل انتخاب محل سرمایه‌گذاری خود عنوان می‌کنند و در نتیجه باید به دنبال تحقق این اهداف باشیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس افزود: متأسفانه از روزی که اصل ۴۴ در لرستان عملیاتی شده، به جای اینکه شاهد توسعه واحد‌های بزرگ صنعتی دولتی استان باشیم، بخش عمده‌ای از آن‌ها تعطیل شده و یا وضعیت خوبی ندارند.

وی گفت: مجمع نمایندگان لرستان از تمام ظرفیت خود در جهت حمایت از بخش خصوصی استفاده کرده و آماده برداشتن موانع پیش روی فعالان این حوزه است.

انتهای پیام/م

واحد‌های بزرگ صنعتی دولتی لرستان وضعیت خوبی ندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار