استاندار کرمانشاه درباره آخرین وضعیت اسکان زلزله زدگان غرب کشور توضیحاتی داد.

جزییات وام های پرداخت شده به زلزله زدگان کرمانشاه/ زلزله زدگان چه وقت صاحب خانه می شوند؟هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت اسکان زلزله زدگان کرمانشاه اظهار کرد: تا پایان شهریورماه 12 هزار واحد مسکونی روستاها به بهره برداری می‌رسد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نزدیک به 40 هزار واحد تعمیراتی نیز در این مناطق تحویل داده می‌شود, افزود: حدود 7500  واحد مسکونی نیز در مناطق شهری در حال ساخت است.

وی ادامه داد: هموطنان مستاجری که خانه‌هایشان تخریب شده در صورت داشتن زمین می‌توانند قطعات خود را برای ساخت معرفی کنند؛ در غیر این صورت زمینی از سوی وزارت راه و شهرسازی به آنان معرفی می شود تا خانه هایی به صورت بلوکی ساخته شوند.

بازوند در خصوص وام‌های پرداختی به زلزله زدگان نیز گفت: کمک بلاعوضی که به زلزله زدگان بابت وسایلی همچون کولر و یخچال پرداخت شده حدود 64 میلیارد تومان است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه 32 هزار خانوار از این وام استفاده کرده اند، گفت: حدود 1500 نفر نیز اعتراض کرده اند که این وام به آنها نرسیده و در حال بررسی این موضوع هستیم.

وی بیان کرد:  تاکنون 2 هزار و 700 میلیارد تومان وام مسکن نیز به مناطق زلزله زده اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت مناطق زلزله زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۱ تير ۱۳۹۷
با ۳۸۰۰۰ هزار سکه می شود یک کلبه ی مناسب طلایی ساخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۱ تير ۱۳۹۷
الان یعنی همه هموطنان اسکان داده شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۱ تير ۱۳۹۷
خدا کنه مشکلات مردم خو کمانشاه رفع شه
آخرین اخبار