معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: موانع قانونی ساخت بیمارستان خیریه سجادیه در ناحیه شهری مهرگان در زمینه واگذاری زمین و ثبت تقاضا در سامانه برطرف می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری در جلسه بررسی آخرین وضعیت احداث بیمارستان خیریه سجادیه در شهرک مهرگان افزود: طبق اعلام دستگاه نظارتی برای ساخت بیمارستان خیریه سجادیه مهرگان، باید ثبت در سامانه صورت بگیرد تا کار قانونی باشد و نکته دوم اینکه زمین به صورت مزایده واگذار شود تا ایراد حقوقی نداشته باشد.

وی اضافه کرد: در چند ماه آینده وضعیت بیمارستان خیریه سجادیه در ناحیه شهری مهرگان مشخص خواهد شد و توقیف ایجاد شده برطرف می‌شود.

به گفته معاون عمرانی استانداری، بیمارستان سوانح و سوختگی به همت مجموعه خیریه سجادیه در ناحیه شهری مهرگان ساخته می‌شود و برای آن زمینی به وسعت ۵ هکتار پیش بینی شده و ظرفیت آن ۱۶۰ تخت است.

فرخزاد بیان کرد: در صورت ساخت این بیمارستان تعرفه‌های درمانی به صورت دولتی محاسبه می‌شود.

وی بیان کرد: این بیمارستان در مدت ۳۰ ماه ساخته می‌شود و فراتر از یک بیمارستان اورجینال خواهد بود.

فرخزاد اظهارداشت: این بیمارستان دارای بخش‌های سوانح و سوختگی، فیزیوتراپی، رادیولوژی، تصویربرداری، سونوگرافی، ماموگرافی، سی تی اسکن، آندوسکوپی، کلینیک و پاراکلینیک، آزمایشگاه پاتولوژی بخش زایمان با شش اتاق LDR، ۹ اتاق جراحی، بخش مغز و اعصاب، سوختگی، جراحی، داروخانه، خدمات پروتز، چشم پزشکی، ساختمان الحاقی، ۴۰ سوئیت برای اقامت همراهان بیمار و پزشکان مقیم، سه بخش بستری حاد، غیرحاد و عفونی است.

وی بیان کرد: در سایت بیمارستان برای فرود چرخبال در مواقع اضطراری هم مکان هلی پد و پارکینگ آمبولانس، پیش بینی شده است.

فرخزاد گفت : برای ساخت این بیمارستان بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با کمک خیران این هزینه تامین خواهد شد.

انتهای پیام/

ساخت بیمارستان خیریه در مهرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار