مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: بازیکنان پرسپولیس بدون اطلاع ما به کرواسی رفتند که از این موضوع خیلی ناراحت شدیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی در حاشیه تمرینات تیم امید بیان کرد: ما از صد بازیکنی که در اختیار داشتیم ، توانستیم سی بازیکن را در مرحله آخر اردو دعوت کنیم و در همین رابطه جا دارد از مربیان و باشگاه هایی که با ما همکاری کردند و بازیکنانشان را در اختیار ما قرار دادند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

او افزود: البته هر چند که برخی باشگاه ها هنوز بازیکنان شان را در اختیار ما قرار نداده اند که امیدوارم در روزهای آتی این امر صورت گیرد، علاوه بر اینکه قرار شده در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوب گردید باشگاه ها موظف هستند بازیکنان شان را در اختیار تیم امید قرار دهند. به طور مثال روز گذشته نه تنها به باشگاه ها بلکه حتی به مربیان هم تماس می گرفتیم که نفراتی را که دعوت کرده ایم در اختیار ما قرار دهید، چرا که بازی های تیم ملی امید پیش رویمان است و قطعأ این دیدارها برای همه حائز اهمیت است و خیلی مهم است که بازیکنان در زمان مناسبی در اختیار سرمربی قرار داشته باشند.چند باشگاه در اردوی بدنسازی قرار داشتند اما با این وجود لطف کردند و نفرات شان را به اردوهای تیم ملی امید فرستادند. ما در این اردو که حدود دو هفته است تمرینات هم آماده سازی بدنی و هم آماده سازی تاکتیکی را برای بازیکنان در نظر گرفته ایم.در کنار اردوها بازی های دوستانه ای را هم برگزار خواهیم کرد تا خودمان را به خوبی مهیای بازی های آسیایی جاکارتا کنیم. پیش از اعزام به جاکارتا دو دیدار تدارکاتی را مقابل عراق در آن کشور انجام خواهیم داد. طبق برنامه از پیش تعیین شده ظرف هفته آتی قرعه کشی بازی های آسیایی جاکارتا برگزار می گردد و چنانچه با چین همگروه نشویم یک دیدار هم مقابل این تیم انجام خواهیم داد.

استیلی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد باشگاه‌ها تمایلی به همکاری با تیم ملی امید ندارند، گفت:‌ اگر مصوبه تائید شود قطعأ همانطور که تائید شد باشگاه‌ها موظف هستند بازیکن به تیم ملی بدهد. همانطور که این مصوبه تائید شده که همه باشگاه‌ها 5 بازیکن زیر 23 سال داشته باشند. ما با خواهش و تمنا به باشگاه‌ها تماس می‌گیریم تا بازیکنان‌شان را به تیم ملی بدهند ولی به نظرم اینجا دیگر بحث رنگ‌ها مهم نیست و همه باید فکر و ذهن مان باید نام ایران باشد و برای سربلندی ایران بهترین نفرات را انتخاب کنیم تا برای اعتلای نام ایران خوب بدرخشند.

او درباره اینکه ظاهرا کرانچار از سفر بازیکنان پرسپولیس به کرواسی ناراحت شده است، گفت: بله ما خیلی ناراحت شدیم که بازیکنان پرسپولیس بدون اطلاع ما به کرواسی رفتند. البته روز گذشته کرانچار با برانکو تماس گرفت و از او درخواست کرد تا ملی‌پوشان این باشگاه ظرف دو سه روز آینده به تهران برگردند و به اردوهای تیم امید اضافه شوند.

استیلی در رابطه با وضعیت مهدی قائدی هم گفت: من با رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال صحبت کردم و قرار شده او هر چه زودتر در تمرینات تیم ملی امید شرکت کند.

مدیرتیم ملی امید درباره گلایه‌های کی‌روش قبل از جام جهانی 2018 روسیه مبنی بر عدم هماهنگی برنامه‌های تیم ملی امید و بزرگسالان گفت: این موضوع اصلا مطرح نیست و ما هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم که مشکلی وجود نداشته باشد. ما همه برای ایران تلاش می‌کنیم و از کرانچار هم می‌خواهم تا مصاحبه‌ای انجام ندهد چون کام مردم بابت نتایج درخشان تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه شیرین است و ما نمی‌خواهیم مردم آزرده خاطر شوند.دوست داریم با نتایجی خوب در جاکارتا به کشورمان باز گردیم.

مدیر تیم امید در مورد اینکه بعد از حذف شدن اسپانیا و پرتغال دوباره انتقادها از تیم ملی شروع شده است، گفت: فاصله همه تیم‌ها به هم نزدیک است و این جام جهانی هم جام شگفتی‌هاست. از همان روز اول که تیم مکزیک آلمان را برد و پس از آن چند نتیجه رقم خورد، همه چیز معلوم بود. ما با قهرمان اروپا مساوی کردیم و مراکش را بردیم. اسپانیا و آرژانتین نایب قهرمان دوره پیش هم حذف شدند و این نشان می‌دهد فاصله‌ها خیلی به هم نزدیک است. از طرفی آنالیز و آمادگی جسمی بازیکنان در جام جهانی تاثیر زیادی داشت و دیدید که دانمارک شب گذشته با وجودی که همگان معتقد بودند کرواسی به راحتی دانمارک را شکست می دهد اما دیدید که کار برای کرواسی سخت شد و در ضربات پنالتی توانست از سد دانمارگ بگذرد.در مجموع باید بگویم فاصله تیم ها با یکدیگر بسیار کم شده است.

او در پایان در خصوص اینکه چه تیمی قهرمان جام جهان می‌شود، گفت: پیش بینی قهرمانی جام جهانی 2018 روسیه بسیار سخت است ولی به نظرم برزیل که امشب هم مقابل مکزیک بازی دارد از شانس‌های قهرمانی است ضمن اینکه بلژیک هم تاکنون بسیار عالی کرده است. انگلستان و فرانسه هم از بخت های قهرمانی هستند.

انتهای پیام/

اظهارات استیلی در حاشیه تمرینات تیم امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار