مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی از ارجاع حدود هزار و ۸۰۰ پرونده به این اداره در ۳ ماه اول سال خبرداد.

ارجاع حدود هزار و ۸۰۰ پرونده به تعزیرات حکومتی استان مرکزی درمدت ۳ ماه رزاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در سه ماهه اول امسال هزار و ۷۹۰ فقره پرونده کل ورودی به شعب استان بوده که هزارو ۷۶۲ فقره آن رسیدگی شده و ۸۵ فقره باقی مانده است که ۴۲ میلیارد ریال کل میزان محکومیت آنهاست.

رزاقی افزود: از این تعداد پرونده‌هایی که به اداره کل تعزیرات استان مرکزی وارد شده ۲۱۳ فقره پرونده مربوط به قاچاق بوده که ۱۹۲ فقره آن رسیدگی شده و میزان محکومیت این پرونده‌ها ۳۵ میلیارد ریال بوده است.

وی اضافه کرد: ۴۳ نفر از محکومین به علت عدم توان مالی و نپرداختن جزای نقدی محکومیت شان در زندان‌های استان و استان‌های دیگر تحمل حبس می‌کنند و برای محکومین علاوه بر پرداخت جزای نقدی ضبط کالا را در پی داشته و در مواردی هم خودروی حامل قاچاق به نفع دولت ضبط شده است.

رسیده گی تقریبا همه پرونده‌های سال ۹۶ تعزیرات استان مرکزی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی ادامه داد: در سال ۹۶ تعداد ورودی پرونده‌ها به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ۶هزارو ۶۱۶ فقره بوده و ۵۷ فقره هم کل مانده سال قبل از آن بوده که از این تعداد ۶هزارو ۶۳۲ فقره رسیدگی شده است.

وی تصریح کرد: کل میزان محکومیت در آراء پرونده‌های قاچاق کالا و ارز و خدمات و پرونده‌های بهداشتی و درمانی ۱۶۴ میلیارد ریال جزای نقدی بوده که از این میزان پرونده‌هایی که به اجرای احکام ارجاع شده اند محکومیتشان بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال بوده که ۱۳۰ میلیارد ریال آن وصول شده است.

رزاقی بیان کرد: در سال گذشته تعداد پرونده‌های قاچاق ۹۹۲ فقره بوده و ۴۷ فقره هم از گذشته باقی مانده بوده است که هزارو ۳ فقره آن‌ها رسیدگی شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.