معاون سازماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: بهتر است نماینده‌ای تحت عنوان وزیر جوانان در دولت حضور داشته باشد.

وزیری تحت عنوان وزیر جوانان باید در دولت حضور داشته باشدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد مهدی تندگویان‌ معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در دومین همایش ملی جوانان و قانون‌گذاری با بیان اینکه رئیس جمهور بر انتخاب یک معاون جوان برای وزرا‌ تأکید کرده است، گفت: هر استاندار می‌تواند چندین فرماندار و معاون جوان داشته باشد، اما متاسفانه بازخوردها‌ در این مورد مناسب نبوده است.

وی تصریح کرد: لایحه تفکیک وزارتخانه‌ها از دستور کار مجلس خارج شد، این در حالی است که جوانان یک چهارم جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و شایسته بود نماینده‌ای تحت عنوان وزیر جوانان در دولت حضور داشته باشد.

معاون سازماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد: حتی سازمان مستقلی هم به اسم جوانان می‌توانست وجود داشته باشد، زیرا این حوزه آنقدر اهمیت دارد که در بسیاری از کشورها این تغییر تحول اتفاق افتاده است.

تندگویان‌ تأکید کرد: موضوع جوانان در چند سال اخیر دردسرهای زیادی داشته که ناشی از بلاتکلیفی این حوزه بوده است، در دوره‌ای سازمان جوانان وجود داشت که بعدا با سازمان تربیت بدنی ادغام شد.

وی افزود: اکنون این وزارتخانه هم بحث جدایی دو حوزه ورزش و جوانان را مورد تأکید قرار داده است.

معاون سازماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سال‌هاست بحث تشکیل مجلس ملی جوانان در کشور مطرح شده که مجلس و مرکز پژوهش‌ها می‌توانند به تحقق آن کمک کنند.

تندگویان‌ تصریح کرد: جوانان نیاز به جایی دارند که قوانین مختلف خود را در آنجا تنظیم کنند و به جایگاهی که در شان خود است برسند. در بحث قوانین و مقررات موضوع اول روان‌سازی تسهیلاتی‌ است که باید در اختیار جوانان قرار گیرد و دیگری تغییراتی که لازم است در قوانین به وجود بیاید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۱ تير ۱۳۹۷
کاش همه جوانان شغل داشتند
آخرین اخبار