عضو شورای شهر بوشهر با بیان اینکه نحو توزیع آب از طریق شبکه آبرسانی نامناسب است گفت: خلل در نوبت‌بندی توزیع آب در شبکه آبرسانی سبب شده که برخی ساکنان محلات جنوبی شهر بوشهر تا پنج روز آب نداشته باشند.

نحو توزیع آب از طریق شبکه آبرسانی نامناسب استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ندا عبدالله‌زاده ظهر امروز در نشست اعضای شورای شهر بوشهر وضعیت بحران کم‌آبی در بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: آب آشامیدنی این شهر وابسته به استان‌های دیگر است که کاهش بارندگی، مخزن ذخیره این منابع را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه توزیع آب در بوشهر نوبت بندی است گفت: البته نوبت بندی آب در شهر بوشهر سابقه تاریخی دارد و فقط مربوط به تابستان امسال نیست، ولی این نوبت بندی به صورت عادلانه انجام نمی‌شود.

عضو شورای شهر بوشهر، تامین آب آشامیدنی مطلوب را یکی از درخواست‌ها و مطالبات مهم شهروندان بوشهری دانست و تاکید کرد: این درخواست یک حق برای شهروندان است و نباید این درخواست برچسب سیاسی بخورد.

عبدالله‌زاده با بیان اینکه یکی از مهمترین مطالبات مردم بوشهر بهبود وضعیت آبرسانی است افزود:خلل در نوبت‌بندی توزیع آب در شبکه آبرسانی سبب شده که برخی ساکنان محلات جنوبی شهر بوشهر تا پنج روز در مضیقه تامین آب باشند.

وی گرمای سخت و طاقت فرسای تابستان را سبب افزایش مشکلات شهروندان بوشهری در تامین آب دانست و گفت: نوبت بندی در توزیع آب در محلات مختلف شهر بوشهر از جمله ساکنان جنوبی شهر باید بهبود یابد.

عضو شورای شهر بوشهر، با بیان اینکه وضعیت توزیع آب شهروندان بوشهری را شاکی کرده است، افزود: وضعیت نابسامان آۤب در شهر بوشهر بررسی می‌شود.

عبدالله‌زاده به وضعیت منطقه گردشگری لیان بوشهر اشاره کرد و افزود:در مورد منطقه گردشگری لیان که یک فرصت بسیار خوب برای توسعه گردشگری در بوشهر است هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.

انتهای پیام/م

مردم ساکن در محلات جنوبی بوشهر از بی‌آبی گلایه دارند

برچسب ها: بحران آب ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.