عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد سازمان ملل اقدامی نمی‌کند مگر اینکه آن اقدام به سود آمریکا یا ائتلاف متجاوزان باشد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد سازمان ملل متحد اقدامی نمی‌کند مگر اینکه آن اقدام به سود آمریکا یا ائتلاف متجاوزان باشد.

محمد البخیتی همچنین گفت:  از آن دسته از گروه‌های سیاسی یمنی که در کنار متجاوزان قرار گرفتند می‌خواهیم برای رسیدن به راه حل سیاسی فراگیر به میز مذاکرات بازگردند. راه حل سیاسی که تمامی یمنی‌ها بر سر آن اجماع داشته باشند کشور را به قوی‌ترین کشور در منطقه تبدیل می‌کند.

البخیتی افزود:اعلام آتش بس از سوی ائتلاف سعودی در جنگ با یمن یک اعتراف و اقرار ضمنی به شکست است. ائتلاف مدعی شده است که این آتش بس از ۲۳ ماه ژوئیه یعنی قبل از بیشتر از یک هفته قبل آغاز شده است، این در زمانی است که آن‌ها در رسانه‌های خود از پیشروی در عرصه میدانی سخن می‌گفتند.

او در گفتگو با اسپوتنیک افزود: نبرد‌ها همچنان ادامه دارد، هر چند که از شدت آن کاسته شده است. جنگنده‌های ائتلاف متجاوز به یمن همچنان به بمباران مناطق مختلف در یمن ادامه می‌دهند و ارتش و کمیته‌های مردمی نیز پس از آن که زمام امور را به دست گرفتند حملاتی به مواضع متجاوزان و مزدوران وابسته به آن انجام می‌دهند. بنابراین، چنین ادعا‌هایی (برقراری آتش بس) بی‌اساس است و صرفا با هدف توجیه شکست صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، سازمان ملل ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار