به تازگی یک منبع رسمی فناوری تصویری از گلکسی تب اس 4 منتشر کرده و مدعی شده چهره اصلی این تبلیت رده بالای سامسونگ را فاش کرده است.

رندر گلکسی تب اس4 تایید شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گلکسی تب اس 4، تبلت رده بالای جدید شرکت سامسونگ است که در چند ماه گذشته اخبار و شایعاتی درباره آن منتشر شده و انتظار می رود تا با نزدیک شدن به زمان رونمایی آن، اخبار بیشتری در این باره منتشر شود.

تاکنون هیچ تصویری از تبلت رده بالای سامسونگ منتشر نشده بود اما به تازگی یک منبع رسمی فناوری تصویری از گلکسی تب اس 4 منتشر کرده و مدعی شده که آن تصویر تایید نیز شده است. پیش از این اعلام شده بود که این تبلت در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد اما این منبع می گوید دو رنگ مشکی و سفید برای آن در نظر گرفته شده است.

مشاهده تصویر منتشر شده از گلکسی تب اس 4، متوجه می شویم پنل پشتی گوشی با نسل قبل خود تغییر ظاهری چندانی نداشته و چینش دوربین ها و قرار گیری دکمه های تنظیم صدا، همان گونه است و تنها برند ثبت شده در پشت دستگاه تا حدودی در قسمت پایین تری قرار گرفته است.

طبق آخرین شایعات اعلام شده که تبلت جدید سامسونگ از صفحه نمایش 10.5 اینچی بهره خواهد برد در حالی که نسل قبلی آن صفحه نمایش 9.7 اینچی داشت. در ادامه تصویر منتشر شده از گلکسی تب اس 4 را مشاهده می کنید:

رندر گلکسی تب اس4 تایید شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار