رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰ مدرسه فوتبال اردبیل فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صمد نوتاش، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در آئین تجلیل از ورزشی‌نویسان استان اردبیل به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 40 مدرسه فوتبال اردبیل فعالیت می‌کنند که استانداردسازی این مدارس اولویت اساسی هیئت فوتبال استان است.

وی با اشاره به این که مدارس فوتبال نقش اساسی در استعدادیابی فوتبال در استان دارد افزود: انتظار می‌رود خانواده‌ها فرزندانشان را در مدارس فوتبال مجوزدار ثبت نام کنند تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از راه‌اندازی آکادمی هیئت فوتبال استان خبر داد و بیان کرد: رشد و توسعه فوتبال مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه از پیشکسوتان فوتبال و تجربیات اهالی فوتبال استان استفاده می‌شود.

نوتاش اظهار کرد: در هیئت فوتبال استان به روی همه باز بوده و هیئت فوتبال استا‌ن آماده پذیرش هر گونه  انتقاد سازنده‌ای است تا بتواند با استفاده از انتقادات سازنده فوتبال اردبیل را در مسیر توسعه و رشد قرار دهد.

وی اظهار کرد: لیگ فوتبال اردبیل به صورت منظم برگزار می‌شود و انتظار می‌رود با حمایت مسئولان بتوانیم فوتبال اردبیل را مسیر رشد قرار دهیم که حمایت بخش خصوصی در این زمینه نیاز است که باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

انتهای پیام/ح

راه‌اندازی آکادمی هیئت فوتبال استان اردبیل

برچسب ها: فوتبال ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.