سفیر اسبق ایران در لندن گفت: جنایات منافقین در اوایل انقلاب و پس از آن از حافظه مردم ایران پاک نشده است.

نشست مقامات آمریکایی با منافقینسیدجلال ساداتیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نشست سالانه گروه تروریستی منافقین در پاریس و حضور برخی از مقامات آمریکایی و اروپایی در این نشست، اظهار کرد: آمریکا همیشه در موقعیت‌های مختلف، سیاست‌های دوگانه خود را اعمال کرده است، کما اینکه الان هم با قلدری همه ضوابط بین‌المللی و تعهداتش را زیرپا گذاشته است.

وی ادامه داد: رفتار آمریکا در عرصه بین‌المللی بی‌منطق و غیراخلاقی است، در نتیجه نمی‌توان گفت آمریکا به تمامی اصول بین‌المللی پایبند بوده و فقط در رابطه با منافقین خلاف قوانین عمل می‌کند.

ساداتیان با بیان اینکه آمریکا در مقطع‌های زمانی مختلف طبق منافع و دیدگاه سیاسی‌اش گروهک منافقین را به لیست تروریست‌ها افزوده است و سپس آنها را از لیست خارج کرده است، افزود: آمریکا در حال حاضر بیشترین دشمنی‌ها را نسبت به ایران ابراز می‌کند و نتانیاهو با تحریک آمریکا درصدد است تا این کشور را به جنگ با ایران بکشاند.

وی با اشاره به اینکه عمده فشار آمریکا علیه ایران بر مسائل اقتصادی است تا نظام اسلامی به خطر افتد، گفت: آمریکا به فکر این افتاده‌ که جایگزینی از لحاظ تشکیلاتی برای نظام مطرح کند و چنین می‌اندیشند که منافقین دارای گستره‌ی تشکیلاتی جدی تری در ایران هستند و بر این اساس می‌توان از آنها برای دولت آینده ایران استفاده کرد.

سفیر اسبق ایران در لندن تاکید کرد: گروهک منافقین دست‌شان به خون مردم ایران آلوده است و آمریکا می‌داند که این گروهک در ایران مقبولیت ندارد. جنایات منافقین در اوایل انقلاب و پس از آن از حافظه مردم ایران پاک نشده است. مردم ایران ترور شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان در هفتم تیر، و ترور آیت‌الله قدوسی در 14 شهریور سال 1360 و همچنین ترور عده کثیری از مردم عادی در معابر و خیابان‌ها به جرم انقلابی بودن را فراموش نخواهند کرد.

ساداتیان با بیان اینکه آمریکا با وجود دانستن این حقایق با چه رویی ادعا می‌کند از دموکراسی حمایت می‌کند، افزود: ترامپ پیش از این هم در مسئله هسته‌ای نه تنها با ایران بلکه با کشورهای اروپایی که متحد آمریکا محسوب می‌شوند رفتار دوگانه نشان داده است و زیر تعهداتش زده است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال این است که موج تبلیغاتی علیه ایران راه بیندازد و به طرفداران منافقین علامت دهد تا آنها را فعال کند، ادامه داد: درست است که آمریکا فشارهای اقتصادی زیادی به ایران وارد می‌کند و مردم مطالبات به حقی از دولت دارند، اما این مطالبات مردمی به معنی نفی حکومت نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که ایران را تجزیه کنند و کسانی که در این قضیه با مثلث آمریکا، اسرائیل و عربستان همکاری کنند، به تمام ملت ایران خیانت می‌کنند.


انتهای پیام/

سابقه گروهک تروریستی منافقین برای ملت ما روشن است/با آگاهی باید توطئه‌های این گروه‌ را خنثی کرد

برچسب ها: آمریکا ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار