سیاه نمایی وضع موجود به نفع مردم نیست

معاون استاندار همدان گفت: سياه نمايی وضع موجود سناريوی نخ نمای استکبار است.

سیاه نمایی وضع موجود به نفع مردم نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سید سعید شاهرخی، معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: بزرگنمايی مشکلات و سياه نمايی وضع موجود سناريوی نخ نمای استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام اسلامی است اما دشمن بايد بداند که با اين ترفندها به هدفش دست نمی يابد.

وی در نشست با فعالان سياسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان رزن گفت: يک عده معلوم الحال در بيرون از کشور دنبال طرح و برنامه ريزی برای اين ملت هستند؛ غافل از اينکه اين ملت به نسخه پيچيده شده توسط آنان عمل نمی کنند.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: يکی از برنامه های اصلی دشمن نا اميد کردن مردم با بزرگ نمايی مشکلات، نا امن و آشوب زده جلوه دادن کشورمان است.

شاهرخی با اشاره به اینکه کارها و فعاليت های بی شماری برای رفاه مردم کشورمان انجام شده است اما دشمن بر روی آنها سرپوش گذاشته و مشکلاتی نظير کمبود آب را بزرگنمايی می کنند گفت:احزاب و تشکل های سياسی بايد فراتر از يک مهر و عنوان باشند و بايد با نفوذ در لايه های مختلف جامعه با مردم ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: آنها می توانند افرادی با ايده های مختلف را در قالب اساسنامه سامان داده و در اين راستا علاوه بر گسترش کمی، کيفيت احزاب را مورد توجه قرار دهند.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار همدان بيان کرد: مکان خانه احزاب مشخص شده و به زودی با حضور مسئولان سياسی راه اندازی می شود.

شاهرخی يکی از اولويت های استان را ساماندهی مردم بر اساس سليقه ها، توانمندی ها و فرصت سازی براس حضور آنان در عرصه های مختلف در قالب سمن ها دانست و از آسان سازی ارايه مجوز راه اندازی سازمان های مردم نهاد خبر داد.

وی خواستار برون سپاری فعاليت ها توسط نهادهای دولتی شد و اظهار داشت: مديران علاوه بر بهره گيری از توان سمن ها از نطر کمی و کيفی آن ها را تقويت کنند.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: با توجه به اجرای منشور حقوق شهروندی در همدان بايد با برگزاری جلسات گفت و شنود و ديدار چهره به چهره با مردم، مشکلات را رفع کرد.

شاهرخی با بيان اينکه برخی از نبود فرصت های شغلی گلايه مند هستند، توضيح داد: عده ای با وجود فرصت های شغلی تنها به فکر مشاغل اداری و پشت ميز نشستن هستند.

وی تاکيد کرد: برای رفع اين مشکل ابتدا بايد فرهنگ کار در کشور اصلاح و کار و تلاش براي کسب روزی حلال به عنوان يک ارزش نهادينه شود.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار همدان همچنين بر ضرورت استفاده بهينه از منابع به ويژه آب تاکيد کرد و افزود: برای جلب مشارکت مردم ابتدا بايد فرهنگ صحيح استفاده از آب را به مردم آموزش داد تا اين نعمت برای نسل فعلی و آينده حفظ شود.

شاهرخی اضافه کرد: استان همدان برای عبور از خشکسالی ضمن فرهنگ سازی برای کنار گذاشتن روش غرق آبی کشت محصول، 80 درصد زمين های کشاورزی را به آبياری مکانيزه تجهيز کرده است.

وی ادامه داد: اگر بنا باشد مسئولان پشت ميز بنشينند و گفت و شنود بين آنها و مردم صورت نگيرد، نمی توان برای اين قبيل مشکلات چاره و راهکاری انديشيد.

شاهرخی گفت: گفت و گو در عرصه های مختلف با مردم اولويت برنامه های دولت است؛ چراکه اين اقدام موجب تقويت سرمايه های اجتماعی می شود.

فرماندار رزن نيز در اين جلسه گفت: اطلاع رسانی خدمات دولت دولتمردان برای اميدوار کردن مردم ضروری است و بايد در اين مسير گام برداشت.

سيد رضا سلامتی بيان کرد: با توجه به تلاش استکبار برای نا اميد کردن مردم بايد خدمات صورت گرفته به خوبی منعکس شود.

وی افزود: يکی از اولويت ها در رزن حمايت از سازمان های مردم نهاد با هدف پيشبرد امور است و سمن های اين شهرستان بسيار فعال هستند.

نماينده سازمان مردم نهاد آب و خاک شهرستان رزن نيز در اين نشست گفت: اين سمن با شعار و هدف ارتقای فرهنگ مصرف بهينه آب و حمايت از ادارات متولی در اين حوزه، فعاليت خود را آغاز کرد.

جابر نعمتی افزود: برداشت های بی رويه از منابع آب های زير زمينی، از بين رفتن بيشتر چشمه ها و قنوات و استفاده 92 درصدی از منابع آبی موجود توسط بخش کشاورزی زنگ خطری جدی برای حوزه آب به شمار می رود.

وی بيان کرد: به منظور اطلاع رسانی و هشدار در زمينه کمبود آب، اين سمن 40 نشست با حضور مسئولان، ائمه جمعه و جماعات و عوامل موثر در اين خصوص برگزار کرد.

نعمتی يادآوری کرد: با وجود کم کاری دولت های گذشته در حفظ منابع آبی، اما دولت تدبير و اميد با متخلفان اين حوزه با جديت برخورد کرده است.

انتهای پیام/ا

همکاری سمن ها برای آگاهی مردم از فعالیت های دولت

برچسب ها: دولت ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار