رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه تمام محور های استان تحت پوشش ناوگان هوای اورژاتس است گفت: در همه شهرستان‌های استان همدان پد امداد هوایی فعال شده است.

تمام محور های استان تحت پوشش اورژانس هواییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب‌الله موسوی‌بهار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان  در مراسم افتتاحیه سی و سومین همایش روسای اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیران حوادث اظهار کرد: اولویت کار ما فوریت‌های پزشکی و بهبود بخشی خدمات اورژانسی در استان همدان بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از 300 واحد بهداشتی در استان فعال است، گفت: از افتخارات حوزه پزشکی اعتماد مردم به این حوزه است به طوری که در شهرستان‌های دورافتاده هم اعتماد به حوزه پزشکی وجود دارد و هم افراد در محل سکونت خود بدون اعزام به شهرهای دیگر یا خارج از کشور درمان می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان  با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام شده با هدف بهره‌برداری مردم بوده است، گفت: اقدامات مربوط به برنامه ششم در حوزه درمان تا حد زیادی انجام شده است و با بازسازی ناوگان امدادی و آمبولانس‌ها چهره ناوگان امدادی متحول وجوان شده است.

موسوی‌بهار با بیان اینکه در همه شهرستان‌ها پد امداد هوایی فعال شده است، گفت: خوشبختانه در چند سال گذشته توجه خوبی به این حوزه شده است و رشد قابل قبولی را شاهد بوده ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه  از اهداف کشور این است که مسوولان به گونه‌ای آماده عملیات باشند که فوت سر صحنه نداشته باشد تصریح کرد: در زلزله اخیر کرمانشاه اولین واحدهای حاضر در مناطق زلزله‌زده مربوط به اورژانس بود و تعداد جراحی‌های انجام شده در بیمارستان‌های صحرایی بالا بود.

مشاور اجرایی رئیس سازمان اورژانس کشور نیز با اشاره به اهمیت نجات انسانها ابراز امیدواری کرد همه با هم برای افزایش توانایی اورژانس کشور تلاش کنیم.

مجتبی سیف عشق و علاقه به خدمت را در خدمت‌رسانی مطلوب اورژانش کشور مهم دانست و ابراز امیدواری کرد: با خرد جمعی بهترین خدمت در کمترین زمان ممکن ارائه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان نیز با معرفی استان همدان اظهار کرد: استان همدان با یک میلیون و 700 هزار نفر جمعیت دارای ظرفیت‌های بسیاری ازجمله راههای ارتباطی مناسب، فرودگاه، خطوط ریلی است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند در حوزه بهداشت و درمان بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: این طرح همه مردم کشور را در برگرفت اما در این طرح قشر آسیب‌پذیر از دستاوردهای اجرای طرح تحول سلامت بیش از بقیه اقشار بهره‌مند شد.

انتهای پیام/ د.ا

پد هوایی فعال در همه شهرستان های استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.