رئیس سازمان ملی استاندارد کشور گفت: یکی از مهمترین اقدامات سازمان استاندارد استان تهران، کنترل شیر‌های خام و نان سنتی بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد کشور در جلسه شورای استاندارد که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد در سال‌های اخیر گواهی حلال واجد شرایط را به تمام دستگاه‌ها صادر کرده است.

وی افزود: بر اساس بند ۳۰ مدیریت کیفیت، شورای عالی استاندارد در رأس نظام بر جایگاه استاندارد توجه خاصی دارد.

پیروز بخت گفت: برای استانداردسازی باید تمام دستگاه‌ها همکاری کنند و رئیس جمهور نیز به این موضوع توجه خاصی دارد و تمام دستگاه‌ها را مکلف به تولید کالاهای استاندارد کرده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات سازمان استاندارد استان تهران، کنترل شیر‌های خام و نان سنتی بوده است.

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: هر فعالیتی که انجام می‌شود، گستره کشوری پیدا می‌کند و در هیچ جایی هیچ گونه اغماضی نمی‌توانیم داشته باشیم.

وی افزود: محصولات سنتی مانند نان از جمله مواردی هستند که باید تحت نظارت وزارت بهداشت تولید شوند.

رئیس سازمان ملی استاندارد کشور تصریح کرد: آمادگی داریم تا با تمام دستگاه‌ها برای استاندارد سازی همکاری کنیم، تا نگرانی مردم در این زمینه برطرف شود.

پیروز بخت گفت: سازمان ملی استاندارد کشور از تمام استاندارد‌های بین الملی استفاده می‌کند و تنها متکی به استاندارد داخلی نیست.

وی افزود: استاندارد کشور ما از بسیاری از کشور‌های دنیا بیشتر است. ما حتی در رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌های سنتی استاندارد را رعایت می‌کنیم.

رئیس سازمان ملی استاندارد کشور گفت: ما آمادگی داریم تا تجربیات خود را در اختیار سازمان‌های مختلف برای استاندارد سازی قرار دهیم و در حوزه‌های مختلف همکاری می‌کنیم.

وی ادامه داد: سازمان استاندارد نباید در همه جا ورود کند، ما زمانی ورود می‌کنیم که نیاز باشد.

پیروز بخت با بیان اینکه استاندارد‌های مرتبط با تجهیزات باید اعلام شود، تصریح کرد: در حوزه‌های اسناد، شرکت‌های بازرگانی، سازمان‌های دولتی استاندارد سازی آغاز شده و ما حتی در حوزه بین الملل نیز در زمینه استاندارد در جایگاه خوبی قرار داریم.

رئیس سازمان ملی استاندارد کشور تصریح کرد: در تسهیل فرآیند واردات به جد ورود کرده‌ایم تا برای واحد‌های تولیدی داخلی مشکلی ایجاد نشود و کالا‌ها در گمرک به موقع به دست مردم برسد که این موضوع به جد در دستور کار سازمان قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار