دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت :محمدجواد ابراهیمی و مسلم نادری خادم به دیدار فینال و یدالله محبی به دیدار رده بندی رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ گرجستان راه یافتند.

یدالله محبی به دیدار رده بندی رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ گرجستان راه یافتکیانی دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام بالاوادزه و کارتوزیا گرجستان از صبح (سه‌شنبه) در شهر تفلیس گرجستان برگزار شد و در پایان دو نماینده ایران به دیدار فینال و یک نماینده به دیدار رده بندی راه یافتند. دو کشتی گیر ایرانی نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارند.

وی گفت :در وزن ۱۲۵ کیلوگرم یداله محبی در کشتی اول با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل سلیم ارجان ترک به برتری دست یافت و در دیدار دوم نیز مقابل نام کیونگ جیم از کره جنوبی با نتیجه ۱۵ بر ۴ پیروز شد، اما در کشتی بعد با نتیجه ۴ بر یک مغلوب گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و نفر سوم المپیک از گرجستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف هو ژانگژیانگ از چین می رود.

کیانی افزود :مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان فوق امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برگزاری مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.