معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صانیع دستی وگردشگری خراسان گفت : براساس بخشنامه وتصویب نامه شورای عالی اداری از اول تیر ماه میز خدمت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری فعال شده است .

استقرار میزخدمت در اداره کل میراث فرهنگی خراسانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد علی کفشچی افزود : در محل این میز کارشناسان خبره از حوزه‌ها و معاونت‌های مختلف مسقر شده اند وآماده پاسخگویی به ارباب رجوع هستند .

وی همچنین ادامه داد: خدمت رسانی در صورتی که از طریق این میز نباشد ممنوع است.

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صانیع دستی وگردشگری خراسان گفت : از هر معاونت خبره‌ترین کارشناسان در محل میز خدمت حضور دارند و کار پاسخگویی، راهنمایی و انجام یا ارجاع امور مرتبط با هر حوزه کاری اداره را زیر نظر مسئول میز خدمت انجام می‌دهند.

کفشچی افزود: دیگر پیگیری‌های حضوری از طریق ارباب رجوع انجام نمی‌شود بلکه پیگیری‌ها توسط کارشناس میز خدمت صورت خواهد گرفت که به حوزه کاری خود تسلط کامل دارد.

وی در ادامه گفت : باتوجه به استاندارد سازی فرایند‌ها و مشخص شدن حداکثر زمان پاسخگویی کارمند نمی‌تواند بدون دلیل ارباب رجوع را معطل کند.

انتهای پیام // ف. ک
 

معاون مدیریت توسعه کل میراث فرهنگی :

خدمت رسانی در صورتی که از طریق میز خدمت نباشد ممنوع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.