علی اصغر جمعه ای بابیان اینکه بانک‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید برای سرپا نگه‌داشتن واحدهای تولیدی تلاش کنند ، گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی به دلیل مسائل بانکی جایز نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی اصغر جمعه ای رئیس اتاق بازرگانی سمنان در ‌دومین نشست ستاد استانی پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت : هیچ بانکی نباید به دلیل معوقه، واحد تولیدی را در استان تعطیل کند و اجرای قوانینی مانند ممنوع‌الخروجی و مسدود شدن حساب‌های بانکی نمی تواند راه نجات برای حل مشکل موجود قلمداد شود بلکه باید راهکاری اتخاذ کرد تا واحدهای تولیدی بتوانند با فعالیت خود اقساط بدهی خود را پرداخت کنند.

وی در ادامه افزود : جریمه دیرکرد باید طبق قوانین بودجه تبصره ۱۶ موردبررسی قرار گیرد و باوجود گذشت سه ماه از سال این موارد هنوز توسط هیئت مدیره بانک ها ابلاغ نشده است و باید در این موارد پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

جمعه ای اظهار داشت : توجه به تولید و حمایت از بخش خصوصی در شرایط جنگ اقتصادی می‌تواند راه گشای پیروزی ما باشد و از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها انتظار می‌رود تا سرمایه‌گذاران را مورد حمایت قرار داده و در تسهیل امور شتاب کنند تا بتوان به رونق و شکوفایی اقتصادی دست‌یافت.

انتهای پیام / گ

بانک‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید برای سرپا نگه‌داشتن واحدهای تولیدی تلاش کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.