فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: اردوی یک روزه جهت ارتقاء سطح فرهنگی و کار تربیتی با هدف جذب نوجوانان به مساجد در شهرستان چابهار برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ پاسدار محمد علی پور احمدیان فرمانده سپاه شهرستان چابهار اظهار داشت: اردوی حلقه‌های ویژه (شهید سبیل اخلاقی) طرح مساجد محور با همت معاونت تعلیم و تربیت سپاه شهرستان چابهار با حضور برادران بسیجی مساجد شیعه و سنی در مسجد دانشگاه دریانوردی این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به این مطلب که هدف از برگزاری اردوی ویژه حلقه‌های صالحین، توانمندسازی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین است، افزود: اردوی یک روزه در غالب توانمندسازی سرگروه‌های ویژه، برگزارشد که یکی از اولویت‌های برنامه دوم ما توانمندسازی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین است.

پور احمدیان بیان کرد: مرحله اول گام توانمندسازی سرگروه‌ها بود، باید سرگروه‌ها را از لحاظ علمی و بصیرتی توانمند می‌کردیم که بهترین راه برگزاری اردوی تفریحی و آموزشی ویژه برادران بسیجی عضو پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد بود.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار اظهار داشت: اردوی یک روزه جهت ارتقاء سطح فرهنگی و کار تربیتی جوانان و نوجوانان بسیجی با محوریت معاونت تعلیم و تربیت سپاه شهرستان چابهار با هدف جذب نوجوانان به مساجد برگزار شده است.

این مسئول تصریح کرد: این برنامه با حضور ۱۷۰ نفر از جوانان و نوجوانان مساجد اهل تشییع و تسنن سطح شهرستان چابهار حضور داشتند که در این اردو به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی و هنری پرداختند.

انتهای پیام/گ

اردوی حلقه‌های ویژه صالحین طرح مساجد محور در چابهار

برچسب ها: سپاه ، اخبارفرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار