مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: به منظور آشنایی دانش آموزان با فرهنگ مهارت آموزی اجرای طرح آموزشی "پارک مهارت در ایام تابستان برای حرفه آموزی دانش آموازن اجرایی می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوطالب جلالی در خصوص ارایه آموزش ها و مهارت های سازمان فنی و حرفه ای به دانش آموزان در طول تابستان اظهار کرد: فنی وحرفه ای استان اصفهان مانند سال های گذشته به منظور آشنایی دانش آموزان با فرهنگ مهارت آموزی اجرای طرح آموزشی "پارک مهارت" را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه طرح پارک مهارت از سال ۹۴ کلید خورده است، اظهار کرد: این طرح با شعار "هر جوان اصفهانی یک مهارت" با همکاری و هماهنگی مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی اجرایی می شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان همچنین به راه اندازی "تور مهارت" در اصفهان اشاره کرد و گفت: در این طرح آموزشی دانش آموزان به همراه اولیا و مربیان خود روزهای پنجشنبه هر هفته از کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه بازدید از کارگاه های پارک مهارت با هدف شناخت آموزش های فنی و حرفه ای و تاثیر آن بر کاهش آسیب های اجتماعی نوپدید است، اظهار کرد: مهارت آموزی در راستای ایجاد اشتغال، افزایش اعتماد به نفس و بروز توانایی های عمومی و ایجاد انگیزه بین دانش آموزان برنامه ریزی می شود.

جلالی در مورد انجام مشاوره و استعدادیابی دانش آموزان اضافه کرد: دانش آموزان معرفی شده ضمن انجام مشاوره در بدو ورود و استعدادیابی، به کارگاه های مربوطه معرفی و پس از گذراندن دوره های کوتاه مدت مورد نیاز مطابق با استعداد و توانایی خود، تاییدیه حضور در دوره کوتاه مدت آموزشی دریافت می کنند.

وی با تاکید به افزایش بازدیدهای طرح آموزشی "پارک مهارت" گفت: این طرح آموزشی تا کنون بیش از ده هزار نفر بازدید کننده داشته که این آمار بیانگر استقبال متقاضیان از این طرح است.

 

انتهای پیام/م

حرفه آموزی در تابستان با طرح پارک مهارت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.