مدیران شبکه یک و پنج تغییر کردند

با حکم سیدمرتضی میرباقری معاون رئیس سازمان در امور سیما مدیران شبکه های یک و پنج سیما منصوب شدند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدمرتضی میرباقری معاون سیما، با صدور احکامی مجید زین العابدین را به عنوان مدیر شبکه یک و جواد رمضان نژاد را به سمت مدیر شبکه پنج سیما منصوب کرد.

 مدیران شبکه یک و پنج تغییر کردند

سیدمرتضی میرباقری معاون سیما ، با صدور حكمی ، مجید زین العابدین را به مدیریت شبكه یك سیما منصوب و از خدمات علی رضا برازش در دوره تصدی در این سمت قدردانی كرد.دكتر میرباقری معاون سیمای رسانه ملی ، با صدور حكمی ، مجید زین العابدین را به مدیریت شبكه یك سیما منصوب و از خدمات علی رضا برازش در دوره تصدی در این سمت قدردانی كرد.

متن این حكم انتصاب به شرح زیر است:

جناب آقای مجید زین العابدین

نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی در رسانه ملی، به موجب این حكم به سمت «مدیر شبكه یك سیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید. انتظار دارد با بهره گیری از الگوی كارآمد و اثربخش مدیریت پیام و افزایش ضریب نفوذ شبكه، عمق بخشی به برنامه ها با اتكاء بر مطالعات مخاطب پژوهی و مقابله با جنگ نرم دشمن و آرایش رسانه ای نظام سلطه و نیز ارتقاء سطح كیفی برنامه سازی در همه موضوعات و قالب های برنامه‌ای؛زمینه‌های گسترش و تعمیق دین باوری و ارزش های اخلاقی، معنوی و انقلابی؛ و افزایش سرمایه اجتماعی كشور را با استفاده از نظرات كارشناسان متعهد و خبره و بكارگیری مدیران و هنرمندان پرتوان و متعهد فراهم سازید.

توفیقات روزافزون شما را برای عمق بخشی به گفتمان انقلاب اسلامی، ترویج سبك زندگی اسلامی ایرانی، ارتقاء كیفیت زندگی و ایجاد نشاط و امید در جامعه، پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند متعال خواهانم.

وظیفه خود می‌دانم از زحمات ارزشمند جناب آقای مهندس علیرضا برازش در طول مدیریت این شبكه صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری كنم.

توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسألت دارم.

مرتضی میرباقری / معاون رئیس سازمان در امور سیما
 

از جمله سوابق «مجید زین‌العابدین» می‌توان ریاست شورای اقتصاد و ریاست شورای ورزش در سازمان صدا و سیما ، مدیریت شبكه های سه و پنج سیما ، مدیریت طرح و برنامه شبكه سه سیما ،مدیریت گروه اجتماعی شبكه خبر، سردبیری بخش های خبری و تهیه كنندگی برنامه‌های سیاسی را برشمرد.

مدیران شبکه یک و پنج تغییر کردند


سیدمرتضی میرباقری معاون سیما در حكم انتصاب جواد رمضان نژاد بر اهتمام ویژه روی موضوعات اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی استان تهران تاكید كرده است.

متن این حكم به شرح زیر است:

جناب آقای جواد رمضان نژاد

نظر به تعهد و تجربیات جنابعالی در رسانه ملی به موجب این حكم به سمت «مدیر شبكه پنج (شبكه تهران) سیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.عنوان شبكه پنج، شبكه تهران بیانگر اهمیت استان و شهر تهران به عنوان پایتخت كشور عزیزمان در مجموعه مناسبات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی ایران اسلامی است. انتظار دارد با بهره‌گیری از راهنمایی‌ها و كمك‌های نهادهای ذیربط در انجام این مأموریت اهتمام ویژه‌ای داشته باشید.ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، سبك زندگی ایرانی اسلامی، توجه به مسایل شهروندی، معرفی و شناساندن ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پایتخت و استمرار توجه به «اقتصاد مقاومتی» از اهم وظایف شما به شمار می‌رود.شایسته است از تلاش‌های ارزشمند جناب آقای مجید زین‌العابدین در طول مدیریت این شبكه صمیمانه سپاسگزاری كنم.

توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسألت دارم.

مرتضی میرباقری / معاون رئیس سازمان در امور سیما

 «جواد رمضان‌نژاد» متولد سال 1356 و دانش آموخته دكترای علوم ارتباطات است.وی علاوه بر آنكه از سال 93 تاكنون مدیر شبكه افق بوده ،مدیریت گروه مستند شبكه چهار،سردبیری در بخش های خبری، عضویت شورای طرح و برنامه شبكه چهار سیما، عضویت شورای راهبردی مركز سیما فیلم، عضویت شورای بررسی طرح برنامه های مستند سیما، مدیریت مجتمع آموزشی شهید آوینی در مركز بسیج صدا و سیما و مسئولیت طرح و برنامه سازمان فرهنگی هنری "اوج" را نیز تجربه كرده است. 

انتهای پیام/

تغییر در مدیران شبکه های سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۴ تير ۱۳۹۷
خیر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۴ تير ۱۳۹۷
علت چی بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۴ تير ۱۳۹۷
شبکه پنج امیدوارم بهتر بشه.چند وقته اصلا یه خوبی سالهای قبل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۴ تير ۱۳۹۷
درود بر شما موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۴ تير ۱۳۹۷
تبریک میگویم امیدوارم موفق باشید
آخرین اخبار