۳ میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای امسال تاکنون به ۱۵۳ طرح مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شد.

سید اصغر رضایی طالشی معاون خودکفایی اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۳ میلیارد تومان تسهیلات از صندوق امداد ولایت استان از ابتدای امسال تاکنون به ۱۵۳ طرح مددجویان کمیته امداد پرداخت شد.

وی افزود:این تسهیلات در بخش دامداری، شیلات، صنایع دستی، خدمات، فعالیت تولیدی و صنعتی به مددجویان و قشر‌های کم درآمد استان ارائه و هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۵۰ پرونده مددجویان استان به بانک‌های عامل معرفی شده است، گفت:: هزار و ۲۰۰ نفر از متقاضیان مددجویان نوبت دریافت تسهیلات برای اشتعال زایی در استان هستند.

معاون خودکفایی اشتغال کمیته امداد امام خمینی مازندران با اشاره به اینکه پارسال از محل منابع بانکی ۴هزارو ۵۵۱ طرح با ۷۹ میلیارد تومان اعتبار جذب شد، گفت:: از صندوق اشتغال نیازمندان امداد ولایت ۹۳۹ طرح با ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات در بخش دامداری، شیلات، صنایع دستی، خدمات، فعالیت تولیدی و صنعتی به مددجویان و قشر‌های کم درآمد استان پرداخت شده است.

رضایی افزود: این با اجرای طرح و پرداخت تسهیلات ۵۱۲ خانوار مددجویان کمیته امداد به مرحله خودکفایی توانمندسازی اقتصادی رسیده اند.
انتهای پیام /آ

پرداخت تسهیلات میلیاردی اشتغالزایی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.