مدیر امور آب وفاضلاب ارومیه گفت: با افزایش بارندگی ها در ارومیه مشکلی از لحاظ کمبود آب این شهر نداریم.

مشکلی در تامین آب شرب بهداشتی در ارومیه وجود نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حاتم زاده مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان ارومیه گفت: تاکنون هیچ گونه قطعی آب در ارومیه مبنی بر کمبود آب ویا اختلال در شبکه آب رسانی وجود ندارد و قطعی های صورت گرفته مربوط به تعمیرات و یا افت فشار است.

وی افزود: هرگونه قطعی صورت گرفته در سطح شهرستان ارومیه با اطلاع رسانی خدمت همشهریان عزیز اعلام شده و گاهی به خاطر افت فشار نیز قطعی هایی در شبکه صورت می گیرد که طبیعی است.

حاتم زاده با بیان اینکه مشکل کمبود آب در ارومیه وجود ندارد گفت: خوشبختانه افزایش میزان میانگین بارندگی در استان باعث این مساله شده و هیچ مشکلی در تامین آب شرب  بهداشتی در ارومیه وجود ندارد .

وی اضافه کرد: متاسفانه مصرف مازاد آب در کشور بالای ۴۰ درصد است که درصورت کاهش این میزان به ۲۰ درصد ، هیچ گونه مشکل کمبود آب در کشور وجود نخواهد داشت.

مدیر امور آب وفاضلاب ارومیه بابیان اینکه ۸ ایستگاه پمپاژآب در ارومیه وجود دارد که آب را به مناطق مختلف ارومیه پمپاژ می کنند گفت: همگی این ایستگاه ها دارای ژنراتور برق هستند که در صورت قطعی برق از برق اضطراری استفاده می کنند تا هیچ خللی در آب رسانی به همشهریان عزیز صورت نگیرد.

کوتاه کردن زمان استحمام، حذف موارد غیرضروری مثل شستن حیاط، کوچه و خودروها با آب آشامیدنی و جلوگیری از نشت شیرآلات از جمله توصیه های مدیر آبفای شهری ارومیه به شهروندان بود.

وی در ادامه افزود: همشهریان عزیز می توانند درصورت مشاهده هرگونه مشکل در شبکه آب ضمن تماس با سامانه ۱۲۲ تمامی مشکلات خود درشبکه آب رسانی را به کارکنان این شرکت اطلاع رسانی کرده تا دراسرع و قت نسبت به حل مشکل اقدام شود.

انتهای پیام/ح


وجود ۸ایستگاه پمپاژ آب در ارومیه

برچسب ها: آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.