فرمانده سپاه احمد ابن موسی(ع) شیراز گفت: جبهه اصلی نبرد استکبار با انقلاب اسلامی جبهه اقتصاد است.

جبهه اصلی نبرد استکبار با انقلاب اسلامی اقتصاد استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده سپاه احمد ابن موسی(ع) شیراز در گردهمایی توانمندسازی فرماندهان بسیج شرق شیراز، اظهار کرد: جبهه اصلی نبرد دشمن با انقلاب اسلامی، جبهه اقتصادی است.

وی افزود: از زمان آغاز و شکل‌گیری انقلاب، استکبار جنگ خود را در تمامی جهات شروع کرد و حال با ناکامی در عرصه‌های نبرد سخت، تمام توان خود را در جبهه اقتصادی، فرهنگی و در حال حاضر جبهه اقتصادی متمرکز کرده است و مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.

فرمانده سپاه احمد ابن موسی(ع) با بیان اینکه مردم ما بیش از هر زمان دیگری در جنگ نرم دشمن قرار دارند، افزود: با مدیریت اسلامی و تبدیل کردن تهدیدات به فرصت‌ها توام با وحدت در جامعه می‌توان از مشکلات کشور به ویژه مسائل اقتصادی عبورکرد.

وی بیان کرد: در اوایل انقلاب کشور علاوه بر مشکلات اقتصادی با جنگ سخت در مرزهای غربی و مشکلات امنیتی که منافقان در درون کشور به وجود آورده بودند نیز مواجه بود که به حول و قوه الهی توانستیم از آن همه مشکلات مقتدرانه عبور کنیم.

خسروانی افزود: در حال حاضر با مدیریتی صحیح و با برنامه‌ریزی و وحدت در جامعه می‌توان در جبهه اقتصادی بر دشمن فائق آییم و مدیران باید سعی کنند مشکلات مردم را قبل از اینکه به مطالبه عمومی مردم تبدیل شود شناسایی و رفع کنند تا دشمن زمینه اینکه عوامل خود را وارد کرده و مطالبات به حق مردم را منحرف کنند را نداشته باشد.

وی به نکات مدیریتی امام علی(ع) در نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: امیرالمومنین علی(ع) در خصوص مدیریت به نکاتی ظریفی از جمله اندیشه قبل از کار، غفلت نکردن در کار و برنامه‌ریزی، استفاده نکردن از سست عنصرها، سعه صدر مدیران و آرامش و نرم خویی در برخورد با مراجعه‌کنندگان تاکید داشته‌اند.

فرمانده سپاه احمد ابن موسی(ع) شیراز خطاب به فرماندهان گفت: فرماندهان باید با الگوگیری از امیرالمومنین علی(ع) در مدیریت از همه ظرفیت‌های بسیج مردمی در جهت حل مشکلات مردم گام بردارد و از ظرفیت بصیرت مردم در خنثی سازی توطئه‌های مردم نیز نهایت استفاده را ببرند.
انتهای پیام/ر

صحبت های فرمانده سپاه احمد ابن موسی(ع) شیراز گردهمایی توانمندسازی فرماندهان بسیج شرق شیراز

برچسب ها: سپاه ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار