شرط ایستادگی مقابل تهدیدات دشمنان حفظ وحدت و هوشیاری است

نماینده، ولی فقیه در لرستان از توان ایستادگی ایران در مقابل تهدیدات دشمنان به شرط حفظ وحدت وهوشیاری خبرداد.

شرط ایستادگی مقابل تهدیدات دشمنان حفظ وحدت و هوشیاری استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خطیب نماز جمعه خرم آباد امروز در مصلای الغدیر خرم آباد با تشریح وضعیت کنونی اقتصاد کشور گفت : ایجاد آشوب، شورش واعتصاب طراحی امروز دشمن است و قصد دارند با سیاست فشار از بیرون و اعتراض از درون مردم را مقابل نظام قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی به مظلوم نمایی دشمنان انقلاب از جمله آمریکا اشاره کرد و افزود: نه تنها گول این مظلوم نمایی‌ها را نباید خورد بلکه تنها راه مقابله با زیاده خواهی دشمنان حضور آگاهانه مردم در صحنه و موضع گیری صریح و قاطع مسئولان در برابر این زیاده خواهی‌ها است.

خطیب نماز جمعه خرم آباد افزود: هرچند رئیس جمهور آمریکا در یک حرکت احمقانه و ناشیانه اعلام کرد صادرات نفت ایران را به صفر خواهیم رساند، اما موضع گیری به موقع و صریح رئیس جمهور نشان داد که همه چیز در اختیار آمریکا نیست و اینکه مردم، رهبری و دولت در کنار هم در مقابل این زیاده خواهی‌ها خواهند ایستاد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان از تاریخ به عنوان بهترین راهنما برای نگاه به حال و آینده نام برد و گفت: همواره برای مقابله با ترفند دشمنان نظام از تاریخ باید درس گرفت و اجازه نداد خواسته‌های استعماری دشمنان با رنگ و لعاب جدید محقق شود.

امام جمعه خرم آباد به ۱۷ تیر، سالزور انعقاد پیمان سعد آباد اشاره و تصریح کرد: این پیمام که در زمان پهلوی اول بین ایران، ترکیه، افغانستان وعراق منعقد شد، دنبال تامین منافع استعماری دولت انگلیس بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی همچنین با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: دوران زندگی امام صادق (ع) عصر شکوفایی معارف اسلامی بود و از فرصت پیش آمده در جهت پیشرفت اسلام ناب قدم برداشت.

انتهای پیام/م

حفظ وحدت و هوشیاری شرط ایستادگی مقابل تهدیدات دشمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.