مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت : یک خیر نیک اندیش بنام مرحوم سید مصطفی مدرسی با نیت خیر کمک هزینه ازدواج ۶۰ مددجوی تحت پوشش بهزیستی استان را تقبل نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، محمدی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به این که بهزیستی در راستای ترویج ازدواج ساده و کاهش آسیب‌های اجتماعی از تشکیل خانواده مددجویان حمایت می‌کند گفت : ازدواج ایکی از عوامل توانمندسازی مددجویان در کنار ایجاد اشتغال است .

وی افزود : دستورالعمل اجرایی ستاد ازدواج و امور جهیزیه بهزیستی در راستای برنامه‌ریزی به منظور حمایت و کمک به ازدواج و تامین جهیزیه جامعه هدف و مددجویان بصورت یکساله برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

محمدی در ادامه با بیان این که یکی از رویکردهای مهم بهزیستی تامین جهیزیه جامعه هدف و مددجویان بهزیستی و پرداخت تسهیلات ازدواج است خاطر نشان کرد : کلاس‌های آموزش قبل ازدواج برای زوجین توسط بهزیستی نیز برگزار می شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به تامین جهیزیه 60 مددجو توسط یک مؤسسه خیریه و اختصاص 30 میلیون ریال برای هر مددجو اشاره کرد گفت : کمک به ازدواج می‌تواند یکی از زمینه‌های مشارکت خیران برای بهبود زندگی مددجویان باشد.


انتهای پیام /ک


برگزاری کلاس های آموزش قبل از ازدواج برای زوجین توسط بهزیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.