صبر کلید حل مشکلات است

امام جمعه موقت یاسوج مردم را در برابر مشکلات به صبر فراخواند و گفت:صبر کلید حل مشکلات است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: پرداخت مالیات موجب می شود تا برخی از مشکلات موجود درجامعه حل شود به همین منظور مردم برای توسعه جامعه و پیشرفت منطقه خود باید مالیات پرداخت کنند.

حجت الاسلام موسوی اعظم با اشاره به فریضه ی مهم و ارزشمند حج افزود:برخی ها به دنبال کم رنگ جلوه دادن این مساله مهم و معنوی هستند در حالیکه حج هرسال باید باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود.

خطیب موقت نماز جمعه شهر یاسوج سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)، را یادآورشد و گفت: ایشان به تبیین احکام الهی پرداختند و بخش زیادی از پیشرفت های مذهب شیعه مدیون تلاشهای این امام بزرگوار است.

حجت الاسلام موسوی اعظم با اشاره به وجود پاره ای مشکلات در زندگی روزانه به پرخاشگری، کم حوصلگی و کم طاقتی در بین مردم اشاره کرد و افزود: ائمه اطهار و بزرگان دین همواره بر داشتن صبر و حوصله تاکید می کردند و ما به عنوان شیعیان آنها باید در مقابل مشکلات شکیبایی کنیم و به همدیگر محبت داشته باشیم.

وی اضافه کرد:خداوند نعمت های بسیاری از جمله نعمت دعا، سلامتی و به خصوص وجود معصومان را در میان مردم قرار داده که باید از وجود و احادیث این بزرگواران نهایت استفاده را ببریم.

وی بزرگترین ظلم انسان را شرک به خدا خواند و افزود: اساسی‌ترین مسائل قرآنی و کلامی، مساله توحید و شرک است که دین اسلام به خوبی آنها را برای پیروانش تشریح کرده است.

امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد: احترام به والدین واجب و اطاعت از والدینی که توجهی به واجبات دین نمی‌کنند واجب نیست ولی باید احترام شان حفظ شود.

انتهای پیام/د

تاکید خطیب موقت جمعه یاسوج بر پرداخت مالیات

برچسب ها: نمازجمعه ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.