نماینده مردم حوزه انتخابیه زابل در مجلس شورای اسلامی گفت:اسناد زارعین ۱۵۰ روستای سیستان وبلوچستان هفته آینده به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

آماده شدن اسناد زمین‌های کشاورزی ۱۵۰ روستای سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، کیخا نماینده مردم حوزه انتخابیه زابل در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح‌های نیمه تمام شهرستان هامون با بیان این مطلب گفت: در سفری که وزیرکشور هفته آینده به استان خواهد داشت، این اسناد تحویل داده خواهد شد.

کیخا افزود: سازمان عشایری کشور مبلغ یک میلیارد تومان به عشایر سیستان و بلوچستان برای رفع مشکلات این حوزه نیز اختصاص داده است.

وی همچنین گفت: موضوع جبران خسارات کشاورزان استان هم در جلسه‌ای با وزیرجهاد کشاورزی مطرح شده که دراین زمینه و همچنین وام کشاورزان تصمیماتی اتخاذ شده است.

همچنین نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه در این شهر گفت: طرح انتقال آب از دریای عمان برای اجرایی شدن به بودجه کلان نیاز دارد که به دنبال اختصاص بودجه هستیم.

شهریاری در خصوص مشکلات درمانی و بهداشتی نیز گفت: تخت‌های بیمارستانی در سال‌های اخیر افزایش داشته است و بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان در استان هزینه شده است.

انتهای پیام/ع

طرح انتقال آب از دریای عمان برای اجرایی شدن به بودجه کلان نیاز دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.