معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: ۱۶ نفر از جوانان این استان در ۱۵ رشته به هجدهمین دوره مسابقه ملی مهارت راه یافته اند.

۱۶ بوشهری به مسابقه ملی مهارت راه یافتندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد لیراوی روز شنبه گفت: این افراد در روز‌های ۲۴ تا ۲۷ تیر جاری در این مسابقات که در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کرج برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: تیم منتخب بوشهر در رشته‌های آجرچینی، تاسیسات الکتریکی، جوشکاری، لوله کشی و گرمایشی، رباتیک تیمی دو نفره، طراحی و توسعه وب، فناوری اتومبیل، کاشیکاری دیوار و کف، تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه سنگین، کنترل صنعتی، نجاری، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، گل آرایی، آشپزی و فناوری مد در سطح کشور با دیگر نخبگان مهارت رقابت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: ۹۰۰ داوطلب برای شرکت در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در مرحله شهرستانی در استان بوشهر ثبت نام و بعد از برگزاری آزمون‌های تئوری و عملی غربالگری‌های لازم به منظور شناسایی افراد نخبه و دارای مهارت انجام شد.

لیراوی یادآور شد: سنجش و ارزیابی مهارت این افراد در دو مرحله شهرستانی و استانی در تیر و مرداد سال گذشته انجام و در نهایت ۱۰۰ نفر به مرحله استانی رسیدند که از میان آن‌ها ۱۶ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.
وی با بیان اینکه مسابقات ملی مهارت نقش بسیاربسزایی درتوسعه کشوردارد، اظهار داشت: برای آماده سازی منتخبان شرکت در

مسابقه ملی مهارت دوره‌های آموزشی در داخل و خارج از استان از مرداد سال گذشته آغاز و تاکنون ادامه دارد.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت: مرحله کشوری هجدهمین دوره مسابقه ملی مهارت در روز‌های ۲۴ لغایت ۲۷ تیر سال جاری در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کرج با رقابت ۵۴۴ نفر از جوانان ماهر در ۳۳ رشته مهارتی برگزار و نخبگان مهارتی کشور در این دوره به مسابقه‌های جهانی مهارت ۲۰۱۹ به کشور روسیه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/م

۱۶ نفر از جوانان در ۱۵ رشته به مسابقه ملی مهارت راه یافته اند

برچسب ها: جوانان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.