زمون مهارت آموزی رشته‌های هنری در فارس برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کریم میری مسئول آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به برگزاری این آزمون‌ها گفت: آزمون رشته‌های هنری به صورت کتبی همزمان با سراسر کشور برای ۱۷ رشته و با حضور دو هزار و ۶۰۰ داوطلب در استان برپا شد.

وی بیان کرد: این آزمون با هدف سنجش دانش نظری و عملی مهارت آموزان و ارائه واحد‌های تخصصی برای دریافت دیپلم هنری در دو بخش نظری و عملی در رشته‌های چهره آرایی و چهره سازی، عکاسی، تصویر سازی کامپیوتری، تولید چند رسانه‌ای و محتوی الکترونیک، تصویربرداری، گرافیک رایانه، طراحی صفحات وب، نوازندگی ساز ایرانی و جهانی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده و آواز ایرانی برگزار شده است.

مسئول آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه رشته گرافیک کامپیوتر با هزار و ۳۸۰ هنرجو بیشترین شرکت کننده را در این رقابت داشته و در چهار حوزه شهرستان‌های شیراز، ممسنی، خرم بید و گله دار به صورت جدا برگزار شد، افزود: نتایج آزمون پس از یک هفته اعلام می‌شود.

میری اضافه کرد: بخش عملی آزمون مهارتی موسسات و آموزشگاه‌های مهارتی سراسری جامع و بیست و پنجمین آزمون ادواری از ۱۳ تا ١٦ تیر ماه امسال ادامه دارد.
انتای پیام/ت

برپایی آزمون مهارت آموزی رشته‌های هنری در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار