ستاره تیم بلژیک در دیدار مقابل برزیل در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ از انگیزه بالای خود و هم تیمی هایش برای بازی با فرانسه گفت.

دی بروین:آماده بازی مقابل فرانسه هستیمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دی بروین بازیکن تیم ملی فوتبال بلژیک موفق شد مقابل برزیل در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه  یک گل بزند و عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد او در پایان توانست به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸)دنبال کنید.

او بعد از پایان بازی گفت:در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و خواسته‌های تاکتیکی مربی را در زمین اجرا کردیم و خوشبختانه توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. برزیل در نیمه اول نمی‌دانست که می‌خواهد چه کار کند. در نیمه دوم برزیل تغییر تاکتیک داد و نسبت به نیمه اول توانست بازی بهتری انجام دهد، ولی تیم ما توانست انسجام خود را حفظ کند و در نیمه دوم نیز موقعیت گلزنی داشتیم و می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

ستاره بلژیکی تیم منچستر سیتی در ادامه گفت:با تیم بسیار خوبی در مرحله نیمه نهایی بازی داریم. فرانسه در این تورنمنت عملکرد عالی داشته. بازی سختی مقابل فرانسه داریم. ما افتخار می‌کنیم که در این مرحله حضور داریم و همه‌ی ما انگیزه بالایی برای این بازی و پیروزی در آن داریم.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

اظهارات بروین درباره تیم ملی فوتبال بلژیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار