مدیر مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد گفت: موزه عروسک‌های ملل در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد به مدت ۵ روز به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛  طاهر خرمی مدیر مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد با بیان این که عروسک‌ها ابزار‌هایی قدرتمند و کارآمد هستند که می‌توانند به عنوان سفیران فرهنگی ، سبب شناخت و معرفی پیشینه تاریخی ، فرهنگ و آداب و رسوم مردمان مناطق مختلف در هر نقطه‌ای از جهان باشند ، افزود: در این موزه که به نوعی خانه عروسک‌های جهان به شمار می‌رود بیش از ١٠٠ عروسک از ملل مختلف به نمایش گذاشته خواهد شد.
افزود: این موزه آثار خود را از بیستم ماه جاری به مدت ٥ روز در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد به نمایش خواهد گذاشت.
خرمی با اشاره به این که این حرکت از سری برنامه‌های جشنواره تابستانه فیلم کودک و نوجوان خاله قورباغه است ، گفت: کودکان از طریق عروسک‌ها می‌توانند با فرهنگ اقوام ایرانی و کشور‌های مختلف جهان آشنا شوند.
وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این موزه می‌توانند از طریق سایت https://golshanonline.ir و یا به صورت حضوری نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.
گفتنی است: موزه عروسک‌های ملل دارای بیش از ٢ هزار قطعه عروسک از نوع عروسک‌های فرهنگی ملل از ٨٠ کشور جهان است که به تفکیک قاره در بخش‌های مختلف موزه به نمایش گذاشته شدند.
انتهای پیام / ب

برگزاری نمایش بیش از ١٠٠ عروسک از ملل مختلف در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.