رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: این استان در برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن در كشور موفق به كسب رتبه نخست شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدامیرعباس جلالی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس،  با اشاره به كسب رتبه نخست این استان در برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن در كشور ادامه داد: در ارزیابی‌های انجام شده از عملكرد ادارات كل اوقاف استان‌ها در سال گذشته، استان فارس موفق به کسب این رتبه شد.

وی افزود: پارسال ۴ دوره تربیت مربی قرآن با حضور ۳۳۴ نفر از بانوان در محل دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز برگزار شد.

جلالی تصریح کرد: پیش از این، دوره‌های مذكور به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شد، واز پارسال بنا شد كه هر استانی درون خود این دوره‌ها را برگزار كند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: یكی از برنامه‌های ویژه این سازمان برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت مربی قرآن است، و امسال نیز این طرح را ادامه خواهیم داد.

وی، با اشاره به اینکه زمان برگزاری نخستین كارگاه تخصصی تربیت مربی قرآن كریم در استان فارس از مردادماه است، افزود: بعد از آن باز هم در ماه‌های مختلف این دوره‌ها برگزار خواهد شد.

جلالی گفت: تا سال گذشته این دوره‌ها تنها برای بانوان برگزار می‌شد، و امسال این كارگاه‌ها علاوه بر بانوان، برای آقایان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

موفقیت فارس در برگزاری دوره های تربیت مربی قرآن

 

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.