دروازه بان تیم ملی فوتبال انگلیس ابراز امیدواری کرد که روزی بهترین دروازه بان جهان لقب بگیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،«جوردن پیکفورد» که با درخشش در دیدار تیم ملی کشورش برابر سوئد در مسابقه ی یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 نقش پر رنگی در پیروزی 2-0 انگلیس داشت و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، ابراز امیدواری کرد که روزی بهترین دروازه بان جهان لقب بگیرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.


او پس از بازی گفت: "امروز من نشان دادم که چقدر می توانم خوب باشم. من بسیار سخت تلاش می کنم و سعی می کنم حداکثر توان خود را به نمایش بگذارم.
آیا این بهترین بازی زندگی من بود؟ این فوتبال است. در هر بازی من تمام تلاشم را می کنم.من در باشگاه هایی از لیگ های دسته پایین تر آمده ام تا ثابت کنم که می توانم کارهای زیادی انجام دهم. یک پل دیگر را پشت سر گذاشتم و امیدوارم یک روز دروازه بان شماره یك جهان باشم. برای من هر مسابقه یك آزمون و راهی برای یادگیری چیز جدیدی است.

بهترین بازیکن بازی افزود: من تمرین زیادی در این تیم نداشتم، بنابراین بسیار خوب است که اوضاع به نفع من پیش رفته است. من فقط یک نفر از شهر انگلیسی واشنگتن هستم و سعی می کنم کار خودم را انجام دهم. من سعی می کنم به خاطر خانواده و کشورم تمام تلاشم را به کار ببندم."

"در مسابقه با بلژیک از من انتقاد شد، اما من همیشه سعی می کنم حداکثر  توان خود را در روز بازی نشان دهم. انتقاد بر من تاثیر منفی  نمی گذارد، من فقط سعی می کنم بهتر بازی کنم،"

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google)استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید:

سوئد صفر - انگلیس ۲ / صعود سه شیر‌ها به نیمه نهایی جام جهانی پس از ۲۸ سال

آتش‌سوزی در هتل سوئدى ها


انتهای پیام/

پیکفورد: امیدوارم، بهترین دروازه بان جهان بشوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.