پرونده رقابت های تورنمنت بین المللی رنکینگ جهانی تیراندازی با کمان 2018 جمهوری چک، با درخشش کمانداران کرمانی بسته شد.

مهدی نخعی، رییس هیئت جانبازان و معلولان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات تورنمنت بین‌المللی جمهوری چک از 12 تا 16 تیر جاری با حضور ورزشکارانی از سراسر جهان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه تیم ایران با ترکیب هادی نوری، سینا منشازاده، رمضان بیابانی، پوریا جلالی‌پور، غلامرضا رحیمی، اصغر زارعی‌نژاد، محمدرضا زندی، مجید کاکوش، زهرا نعمتی، زهرا دلخوش، سمیه رحیمی، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری در این مسابقات شرکت داشت، افزود: سینا منشازاده و زهرا نعمتی نمایندگان استان کرمان در این رقابت ها بودند.

نخعی با بیان اینکه در دیدار فینال ریکرو بانوان "زهرا نعمتی" در مصاف با نماینده لهستان با نتیجه نزدیک این مسابقه را واگذار کرد و به نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی دست یافت، تصریح کرد: زهرا نعمتی پیش از این در ریکرو تیمی و میکس یک نشان طلا و یک نشان نقره را از آن تیم ایران کرده بود.

وی یادآور شد: علی سینا منشازاده" که صدرنشین مرحله ی مقدماتی شده بود، در دیدار فینال رقابت های کامپوند انفرادی، مقابل کمانداری از اسلواکی به میدان رفت و با اختلاف تنها یک امتیاز از دست یابی به نشان طلا بازماند و نایب قهرمان و تنها مدال آور بخش کامپوند برای ایران در این مسابقات شد.

نخعی افزود: در پایان تیم ایران با کسب یک نشان طلا، ۳ نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

مسابقات تورنمنت بین‌المللی جمهوری چک از 12 تا 16 تیر برگزار شد و نمایندگان کشورمان 18 تیر ماه به ایران باز می‌گردند.

انتهای پیام/ب

کسب 4 مدال طلا و نقره توسط ورزشکاران معلول کرمانی از رقابت های بین المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار