صدای مرکز قزوین در صبح روز شهادت حضرت امام صادق علیه السلام ویژه برنامه رادیویی «سفیر صادق» را پخش خواهد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ به گفته مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین،   ویژه برنامه «سفیر صادق» با هدف تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام صادق علیه السلام، معرفی جایگاه آن حضرت به عنوان بنیانگذار مذهب حیات بخش و متعالی تشیع و همچنین معرفی صحیفه سجادیه به عنوان ارزشمند‌ترین و مهمترین یادگار امام جعفرصادق علیه السلام از رادیو قزوین پخش می‌شود.

اکبری افزود: این ویژه برنامه شامل بخش‌های مختلفی همچون گزارش ویژه، گفتگوی کارشناسی، مداحی و نوحه خوانی و همچنین ذکر گوشه‌هایی از کلام گهربار حضرت امام صادق علیه السلام است.

وی بیان داشت: این ویژه برنامه به تهیه کنندگی کوروش دهخدانیا به مدت ۹۰ دقیقه در صبح روز دوشنبه ۱۸ تیرماه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ پخش خواهد شد.

اکبری اضافه کرد: در شب شهادت حضرت امام صادق علیه السلام و در عصر روز شهادت هم ویژه برنامه «چراغ هدایت» از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ از صدای مرکز قزوین پخش می‌شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: سیمای مرکز قزوین هم در شب شهادت و صبح روز شهادت در برنامه‌های «هم محلی» و «خانه ما» به این مناسبت خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

ویژه برنامه «سفیر صادق» از رادیو قزوین پخش می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.