۶۰ طرح هنری برای کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی، تهیه و تدوین می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  کریمیان مسئول کمیته ادبیات، تدوین و انتشار کتب کنگره ملی دو هزار شهید استان گفت: این طرح ها در رشته‌های مختلف هنری شامل چاپ کتاب شعر، داستان و خاطرات جنگ، برنامه تئاتر با محوریت مسجد، سرود و نماهنگ، نشست‌های ادبی، مستندسازی و نمایشگاه آثار تجسمی است.

وی  افزود:  ۱۵  فیلم مستند و ۲۴ عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف ایثار و شهادت از جمله این طرح های هنری است که ساخته و تدوین می‌شود.

کریمیان با اشاره به اینکه محوریت فعالیت‌ها تنها شهدای دوران دفاع مقدس نیستند، افزود: بیش از ۲۰ نویسنده و مؤلف و ۱۰ هنرمند مستندساز در پیگیری پروژه‌های مرتبط با کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی با این کمیته همکاری می‌کنند.

مسئول کمیته ادبیات تدوین و انتشار کتب کنگره ملی دو هزار شهید استان، اولویت فعالیت‌های  این کمیته در خصوص کنگره را شامل برگزاری شب‌ شعر و اجلاسیه و یادواره شهدا و ایثار گران استان عنوان کرد و افزود:  این برنامه  ها مهر امسال برگزار می شود.
کریمیان با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی بیش از ۲۰ شهید و ایثارگر هنرمند وجود دارد، گفت: یادواره شهدای هنرمند 15 مهر برگزار می شود.

انتهای پیام/ ط آ

۶۰ طرح هنری برای کنگره ملی شهدا تهیه و تدوین شد

برچسب ها: گنگره ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.